Als ik een sub-forum open ( zoals bv het huidige forum "De Techneuten") dan is het eerste wat ik op mijn scherm krijg een overzicht van hele oude berichten (pagina 1) - de meest recente staan helemaal achteraan. Wil ik die zien, dan moet ik naar pagina 313. Simpele zaak zou je zeggen: onderaan de pagina staan een aantal hokjes waarmee de berichtweergave gewijzigd kan worden, b.v. berichten weergeven op 'oplopend' of 'aflopend' waarmee de nieuwste berichten op pagina 1 komen en de oudjes naar achteren verhuizen. Prima geregeld dus. However... als ik het zo instel dat ik de nieuwste berichten als eerste wil zien ( 'aflopend') en dat met een OK instel, dan werkt dat alleen voor de duur dat ik op het sub-forum blijf. Ga ik tussendoor naar een ander forum, en keer daarna weer terug naar het nieuw ingestelde forum, dan is de instelling weer ongedaan gemaakt en moet ik de weergave procedure herhalen.
Is dat de bedoeling? Ik zou het wel prettig vinden als de instellingen die je voorkeur hebben dan ook gewoon 'permanent' zijn?
Het bovenstaande geldt voor meerdere (sub)fora. Techneuten, meldt U!!