Laatst bijgewerkt door Froukje op 07-08-09 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Jes
Geplaatst: 07-08-09 17:47
Ik heb dit sinds vandaag idd ook. Heb internet Explorer, nu ik dit schrijf doet hij het, toe ik het topci opende deed hij het nog niet.
Anoniem
Geplaatst: 07-08-09 17:48
Ik heb het ook, maar niet bij alle banners. (Epplejeck zie ik nu wel bijvoorbeeld, en de banner van adverteren op bokt, Horse Event, ponyparkcity en de bokt wiki doen het ook) Ik denk dat de site waar één van de banners naar verwijst uit de lucht is of iets dergelijks.
Ik heb het ook! En als ik dan op vorige klik ga ik niet direct naar de vorige boktpagina, maar staat er eerst een google-adslink tussen.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 08-08-09 17:18
gisteren had ik hetzelfde, maar ook vandaag nog. Verder heb ik soms dat het linkergedeelte, waar je gebruikersnaam staat, ineens heel erg verbreed. Dit lijkt alleen bij de openingsposten te gebeuren, als er onder de post (dus tussen de openingspost en de eerste reactie) ineens ook banners staan.
Edit: ik weet niet of het iets met elkaar te maken heeft, maar sinds gisteren moet ik ook ineens elke keer opnieuw inloggen, terwijl ik daar daarvoor nooit last van had.....