Advertentie ineens verdwenen ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_flo_

Advertentie ineens verdwenen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 21:19

Dit is al de tweede keer dat me dit overkomt en telkens bij de BB Boxershorts ! :(

Er biedt vandaag iemand Bjorn Borg Boxershorts te koop aan, ik reageer daarop in het topic en wacht op een antwoord.
Zie ik nu dat het topic verdwenen is en ook mijn vraag aan topicstarter in betreffend topic uit mijn gebruikersberichten is verwijderd.
In mijn geschiedenis staat ineens dat het opgevraagde onderwerp niet bestaat.

Gaat hier iets niet volgens de regels of ehmmm... word ik nu gek ?
Wie legt me dit uit ?

Prrrr

Re: Advertentie ineens verdwenen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:30

Ik gok maar zo dat het gaat om niet-officiële BB Boxers... en dan wordt het topic verwijderd omdat handel daarin illegaal is.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:43

Ik heb precies hetzelfde, maar bij mij staat mijn reactie niet eens meer in mijn berichten.

Er stonden geen foto's in het topic, hoe kan er dan geweten worden dat het om niet-officiele BB Boxers gaat?

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:45

Prijs? Verkoopkanaal?

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 21:57

In het topic waarin ik gereageerd heb stonden toch een aantal foto's van de shorts, de prijs was 15 euro per 2 stuks.

Ik ben helaas de naam van topicstarter kwijt, kom er ook niet meer achter want "het opgevraagde topic bestaat niet meer" en zoals gezegd is mijn vraag in dit topic ook uit mijn gebruikersberichten verwijderd.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:59

Dat klinkt alsof het hele topic naar de Mesthoop verplaatst is.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:42

britt schreef:
In het topic waarin ik gereageerd heb stonden toch een aantal foto's van de shorts, de prijs was 15 euro per 2 stuks.

Ik ben helaas de naam van topicstarter kwijt, kom er ook niet meer achter want "het opgevraagde topic bestaat niet meer" en zoals gezegd is mijn vraag in dit topic ook uit mijn gebruikersberichten verwijderd.

als ze 15 euro per 2 stuks zijn kan je er onderhand al wel van uitgaan dat ze nep zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 00:04

Wellicht even de charter nakijken? :) Staat zelfs bij de regels : Simmie @ [EA-CO] Welkom op EA CO: Commercieel
Citaat:
# Partijen imitatiegevoelige merkartikelen:
Het is niet toegestaan om partijen niet-paardgerelateerde merkartikelen aan te bieden op bokt, zoals bijvoorbeeld Björn Borg, Gucci, Armani, D&G, enzovoort.
Voor ons als moderators is het onbegonnen werk om van alle aangeboden partijen te controleren of we met originele artikelen van doen hebben of dat het om (illegale) imitaties gaat en/of illegaal verkregen artikelen. Hierom hebben we besloten hierin één lijn te trekken, het is daarom niet toegestaan om dit soort (grote of kleine) partijen op Bokt aan te bieden.