Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nijn schreef:Jup en vooral nu
Topic geopend, wordt iets bijgehaald wat totaal niet relevant is aan mijn vraag, mensen beginnen te rellen en mijn topic gaat op slot. En bedankt
Sou fijn sijn als de moddies voortaan gewoon de reacties verwijderen, mensen een OW geven en het topic verder open laten.
Moet overigens seggen dat dese mod het als het goed is so weer open set, maar vaak sat gebeurd het niet.
maxipaxixx schreef:ik heb er ook een hekel aan!
hier een voorbeeld:Onderwerp: Boots, we kunnen je nog niet missen meid!
het is door sommige mensen zelfs nog door gegaan om onaardige pbtjes naar mij te sturen....
Cassidy schreef:Even een kritische vraag: wat versta jij onder rellen?
Als jij een topic opent met een in mijn ogen verkeerd statement, ga ik mijn best doen om je van het tegendeel te overtuigen. Puur omdat ik van mening ben dat je verkeerd zit. Daar kunnen de gemoederen dan aardig in oplopen, zo erg dat een moderator beslitst om het topic op slot te gooien. Maar voor mij valt dat niet onder het verzieken van een topic....
Citaat:Weet je, veel bokkers zouden dierenliefhebbers zijn, veel bokkers zijn betweterig en willen dat het gaat zoals zij het willen, en DAT stuit mij nu tegen de borst!
Hinke schreef:Ik vind dat topics véels te snel op slot gegooid worden en dat belemmert imo het voeren van een echte discussie. Zoals ik het begrijp worden topics op slot gegooid als er iemand geklaagd heeft? Ik heb soms het vermoeden dat als bij een discussie topic de TS veel kritiek te verduren krijgt, en de posters het niet met TS eens zijn, de TS een mod pbt, en daardoor een topic dichtgegooid wordt. Dat zou niet moeten kunnen.
Hinke schreef:Citaat:Weet je, veel bokkers zouden dierenliefhebbers zijn, veel bokkers zijn betweterig en willen dat het gaat zoals zij het willen, en DAT stuit mij nu tegen de borst!
IddMaar als je dan weer inhaakt op die betweters die volstrekte onzin lopen te verkopen, dan wordt het jou weer verweten dat je het topic loopt te verzieken
![]()
Ik vind dat topics véels te snel op slot gegooid worden en dat belemmert imo het voeren van een echte discussie. Zoals ik het begrijp worden topics op slot gegooid als er iemand geklaagd heeft? Ik heb soms het vermoeden dat als bij een discussie topic de TS veel kritiek te verduren krijgt, en de posters het niet met TS eens zijn, de TS een mod pbt, en daardoor een topic dichtgegooid wordt. Dat zou niet moeten kunnen.
Ik ben pas voor het op slot gooien van een topic als:
-er steeds hetzelfde gezegd wordt (zoals bij HAW topics, dat mensen steeds roepen dat een hulpteugel slecht is ed)
-het onderwerp echt niet door de beugel kan
-na persoonlijk verzoek van TS, als diegene belaagd wordt met pb's en persoonlijke bedreigingen.
Voor al het overige zijn er altijd nog bans en waarschuwingen.