wie haat het nog mee dat mensen een topic verzieken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corina21

wie haat het nog mee dat mensen een topic verzieken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 21:46

hallo,
zolas de titel al zegt,
iemant zet heel trots een topic neer,
en iemant anders gaat het helemaal verzieken tot dat het topic gesloten word.
ik heb er zelf een gruwelijke hekel aan,
wie nog meer?

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:46

Ja dat haat ik ook!
Dat ze zeggen dat iets nog beter kan en van alles bij gaan vertellen.

MSQuincyTE

Re: wie haat het nog mee dat mensen een topic verzieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 00:41

Ik haat het ook dat zulke mensen dat doen, blijkbaar vervelen ze ze dan of zo

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 00:42

Jup en vooral nu :)
Topic geopend, wordt iets bijgehaald wat totaal niet relevant is aan mijn vraag, mensen beginnen te rellen en mijn topic gaat op slot. En bedankt :)

Sou fijn sijn als de moddies voortaan gewoon de reacties verwijderen, mensen een OW geven en het topic verder open laten.
Moet overigens seggen dat dese mod het als het goed is so weer open set, maar vaak sat gebeurd het niet.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 00:42

ja dat haat ik ook
wat een gezellig leuk topic moest worden wordt een rel topic
echt zo vrezelijk irritand

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 00:52

Nijn schreef:
Jup en vooral nu :)
Topic geopend, wordt iets bijgehaald wat totaal niet relevant is aan mijn vraag, mensen beginnen te rellen en mijn topic gaat op slot. En bedankt :)

Sou fijn sijn als de moddies voortaan gewoon de reacties verwijderen, mensen een OW geven en het topic verder open laten.
Moet overigens seggen dat dese mod het als het goed is so weer open set, maar vaak sat gebeurd het niet.

Ben ik met je eens dat er veel topics op die manier gesloten worden maar het moeilijke is wel dat als je iets met een glimlach zegt iemand anders dat niet kan zien...
Het is niet zo, vind ik, dat er in jouw topic mensen zijn gaan rellen, vind ik een beetje zwaar.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 00:53

Rellen klinkt misschien wat swaar, maar een pagina vol met aanvallen naar elkaar toe, dat noem ik ook niet gesellig offtopic gaan :)

Dat iemand het met een glimlach kan bedoelen, denk dat dan het gebruik van smileys belangrijk wordt :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 00:55

Ik probeer er altijd een beetje doorheen te kijken, laat ik het zo maar zeggen...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 01:04

maxipaxixx schreef:
ik heb er ook een hekel aan!
hier een voorbeeld:Onderwerp: Boots, we kunnen je nog niet missen meid!
het is door sommige mensen zelfs nog door gegaan om onaardige pbtjes naar mij te sturen....

Heb even gelezen en kijk, dat vind ik nu irritant! Bokkers die almaar roepen dat je er een DA bij moet halen, alsof je dat zelf niet kunt bedenken. Alsof je dan slecht bent voor je dier...

Blijven ze doorgaan en dan wordt een topic gesloten...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 01:07

ik geloof dat iedereen dat wel irritant vind, zelfs de mensen die het veroorzaken
die hebben vaak niet door dat ze dat doen
of hebben even hun hersens op de nachtkast gelegd :')

of als je het opneemt voor iemand dan kreeg je vervelende pb's
omdat dat in het topic ow waardig zou zijn ....

maargoed iedereen is wel eens stout :P
zo ook ik :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 02:19

Even een kritische vraag: wat versta jij onder rellen?

Als jij een topic opent met een in mijn ogen verkeerd statement, ga ik mijn best doen om je van het tegendeel te overtuigen. Puur omdat ik van mening ben dat je verkeerd zit. Daar kunnen de gemoederen dan aardig in oplopen, zo erg dat een moderator beslitst om het topic op slot te gooien. Maar voor mij valt dat niet onder het verzieken van een topic....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 08:15

Cassidy schreef:
Even een kritische vraag: wat versta jij onder rellen?

Als jij een topic opent met een in mijn ogen verkeerd statement, ga ik mijn best doen om je van het tegendeel te overtuigen. Puur omdat ik van mening ben dat je verkeerd zit. Daar kunnen de gemoederen dan aardig in oplopen, zo erg dat een moderator beslitst om het topic op slot te gooien. Maar voor mij valt dat niet onder het verzieken van een topic....

Inderdaad. Als men er op blijft hameren dat je met een ziek dier naar de DA moet en TS slaat die raad in de wind en wil van bokkers horen wat haar dier mankeert dan vind ik het niet gek dat de gemoederen verhit raken. Bokkers zijn nl over het algemeen dierenliefhebbers die het doorgaans moeilijk kunnen verkroppen dat er verkeerd met dieren wordt omgegaan. In sommige gevallen pure mishandeling. Dan vind ik het geen wonder dat de mods het sluiten als TS zich eigenwijs blijft opstellen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:24

Ik denk dat heel veel bokkers denken dat ze alles zijn en weten... Zou geen eens reageren op bokkers die zulke onzin dingen roepen dat je er een DA bij moet halen.
Weet je, veel bokkers zouden dierenliefhebbers zijn, veel bokkers zijn betweterig en willen dat het gaat zoals zij het willen, en DAT stuit mij nu tegen de borst!
Meestal moet ik er heel erg hard om lachen hoor, dan denk ik, ach, kijk nu, die bokkertjes... :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:23

Citaat:
Weet je, veel bokkers zouden dierenliefhebbers zijn, veel bokkers zijn betweterig en willen dat het gaat zoals zij het willen, en DAT stuit mij nu tegen de borst!

Idd :D Maar als je dan weer inhaakt op die betweters die volstrekte onzin lopen te verkopen, dan wordt het jou weer verweten dat je het topic loopt te verzieken ;)

Ik vind dat topics véels te snel op slot gegooid worden en dat belemmert imo het voeren van een echte discussie. Zoals ik het begrijp worden topics op slot gegooid als er iemand geklaagd heeft? Ik heb soms het vermoeden dat als bij een discussie topic de TS veel kritiek te verduren krijgt, en de posters het niet met TS eens zijn, de TS een mod pbt, en daardoor een topic dichtgegooid wordt. Dat zou niet moeten kunnen.

Ik ben pas voor het op slot gooien van een topic als:

-er steeds hetzelfde gezegd wordt (zoals bij HAW topics, dat mensen steeds roepen dat een hulpteugel slecht is ed)
-het onderwerp echt niet door de beugel kan
-na persoonlijk verzoek van TS, als diegene belaagd wordt met pb's en persoonlijke bedreigingen.

Voor al het overige zijn er altijd nog bans en waarschuwingen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:28

Hinke, ben het helemaal met je eens!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:32

Vind het ook wel stom dat sommige mensen in penny topics blijven reageren en grapjes blijven maken . Laat die kinderen lekker hoeven jullie niet te blijven reageren en grapjes te maken tot het na zoveel pagina's gesloten word. Zijn ook overigens steeds de zelfde personen die in penny topics reageren en grapjes maken

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:49

Ach ja, dat is ook heel stom ja...

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:54

Hinke schreef:
Ik vind dat topics véels te snel op slot gegooid worden en dat belemmert imo het voeren van een echte discussie. Zoals ik het begrijp worden topics op slot gegooid als er iemand geklaagd heeft? Ik heb soms het vermoeden dat als bij een discussie topic de TS veel kritiek te verduren krijgt, en de posters het niet met TS eens zijn, de TS een mod pbt, en daardoor een topic dichtgegooid wordt. Dat zou niet moeten kunnen.

helemaal mee eens!

(en laten we wel wezen, sommige topics vragen er toch gewoon om? }> )

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:13

Soms krijg ik echt zin om een schaduwaccount te maken, en een reltopic te starten. Kunnen mensen zich gewoon even op een fictief persoon ala pokémon uitleven...

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:18

Hahahaha inderdaad sommige mensen vragen erom. Niet altijd hoor. Kijk de meeste mensen zullen zelf snappen dan er een DA bij moet komen, dus een beetje overbodig om te zeggen,... maar sommige mensen vragen om een rel :D

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:20

Mooi voorbeeld: ***
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 05-08-09 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd, dit is niet de bedoeling van het topic

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 18:37

Hinke schreef:
Citaat:

Idd :D Maar als je dan weer inhaakt op die betweters die volstrekte onzin lopen te verkopen, dan wordt het jou weer verweten dat je het topic loopt te verzieken ;)

Ik ben pas voor het op slot gooien van een topic als:

-er steeds hetzelfde gezegd wordt (zoals bij HAW topics, dat mensen steeds roepen dat een hulpteugel slecht is ed)
-het onderwerp echt niet door de beugel kan
-na persoonlijk verzoek van TS, als diegene belaagd wordt met pb's en persoonlijke bedreigingen.

Voor al het overige zijn er altijd nog bans en waarschuwingen.

mee eens

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 00:12

Er zijn meer mensen het eens met de vaststelling dat er te snel geslotterd wordt tegenwoordig.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 11:07

ik vind hetzelf heel erg als mensen na de ts dreigpbs sturen,
ik vind dat die mensen een waarschuwing moetenkrijgen,
en niet het topic sluiten.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:12

Tja, dat is dan weer de ellende met die pb's hè... daar wordt niet op gemodereerd.

Ik vind ook hoor dat bedreigingen te ver gaan. Óók via pb. :j