Na 1 dag topic verwijderd op TK, 7 dagen wachten!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maikaatje

Na 1 dag topic verwijderd op TK, 7 dagen wachten!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 08:23

Hallo,
Ik heb gisteravond een topic aangemaakt op de pagina Alles te koop voor paarden.
Ik had de site van speurders waar ik het zadel ook te koop heb staan in het topic geplaatst,
nu kreeg ik vanmorgen een mailtje dat het niet handig zou zijn om ie site erin te zetten omdat niet iedereen lid is.
Vandaar heb ik vanmorgen het topic meteen verwijderd en wou een nieuwe aanmaken. Maar dat kond us neit omdat er stond dat ik 7 dagen moet wachten.
Is dit wel eerlijk?
groetjes Sanne

DeSa

Re: Na 1 dag topic verwijderd op TK, 7 dagen wachten!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 08:26

Denk dat ze dat juist hebben ingesteld zodat mensen niet hun topic na 2 dagen sluiten en vervolgens een nieuwe maken. Dan zou je weer hetzelfde probleem als hiervoor hebben ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 08:27

Waarom zou dit niet eerlijk zijn? Het staat duidelijk in de EA-regels vermeld dat je maar 1 maal per week een topic kunt openen.
Voor de volgende keer is het handiger om een EA-mod te pb-en met de vraag of ze je topic kunnen aan passen. Dat is in principe nooit een probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 11:58

Je hebt het topic niet verwijderd :? Ik zie hem namelijk nog gewoon staan. Je hebt hem wel gesloten, maar dat is dus niet verwijderen.

Overigens voldoet je topic sowieso niet aan de regels, alle informatie moet zoveel mogelijk op Bokt zelf staan. Je kunt dus een EA-mod een pb sturen met de juiste tekst wat er in je advertentie moet staan.

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 12:43

Simmie schreef:
Waarom zou dit niet eerlijk zijn? Het staat duidelijk in de EA-regels vermeld dat je maar 1 maal per week een topic kunt openen.
Voor de volgende keer is het handiger om een EA-mod te pb-en met de vraag of ze je topic kunnen aan passen. Dat is in principe nooit een probleem.

Aangezien ik het zadel zo snel mogelijk wil verkopen. En van het aanpassen wist ik niks. Dit was de eerste keer dat ik een topic plaatste op Tk . En het mislukt meteen haha :P

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 12:43

Maya schreef:
Je hebt het topic niet verwijderd :? Ik zie hem namelijk nog gewoon staan. Je hebt hem wel gesloten, maar dat is dus niet verwijderen.

Overigens voldoet je topic sowieso niet aan de regels, alle informatie moet zoveel mogelijk op Bokt zelf staan. Je kunt dus een EA-mod een pb sturen met de juiste tekst wat er in je advertentie moet staan.

OOh, haha ik dacht dat ik hem verwijderd had.
Hm. hoe moet ikd at dan wel doen? :P

Anoniem

Re: Na 1 dag topic verwijderd op TK, 7 dagen wachten!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 12:49

Dat kan je niet als user, juist om dit soort zaken te voorkomen dat mensen hun advertentie veel vaker plaatsen :+