Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikdoemaarwat schreef:ok gebleken is nu via pb dat die lijst dus niet bestaat waar alleen OW's op staan
kan zo een lijst er niet komen dan
wel zo makkelijk,overzichtelijk en vooral het belangrijkst..........eerlijkst...
en bij dat laatste heb ik (en meerdere met mij) zo onze redenen
Chiqa schreef:Daarom hoop ik ook dat die oude lijst van vóór maart weer teruggeplaatst kan worden(Want die gelden namelijk nog voor je volgende ban is nog geen half jaar verstreken)
ikdoemaarwat schreef:ok gebleken is nu via pb dat die lijst dus niet bestaat waar alleen OW's op staan
kan zo een lijst er niet komen dan
wel zo makkelijk,overzichtelijk en vooral het belangrijkst..........eerlijkst...
en bij dat laatste heb ik (en meerdere met mij) zo onze redenen
Karl66 schreef:Het is geen OW-lijst maar een banlijst,
Prrrr schreef:[FZ] Uitgedeelde Officiële Waarschuwingen en Bans
Dat is de huidige lijst. Bij de laatste update is de link naar de vorige banlijsten weggevallen, denk ik. Eline maar even waarschuwen, denk ik?
Liezel1 schreef:zozo, is er flink wat geband de afgelopen maand aan de lijst te zien!!
Kan iemand mij trouwens vertellen wat "cyberpesten" is??
Prrrr schreef:Daar is in het verleden volgens mij niet voor gekozen omdat het opgenomen worden in de openbare OW-lijst ook als sanctie kan worden gezien, door sommige mensen ook zo gevoeld wordt, en het met een eerste OW nog niet de bedoeling is meteen een sanctie uit te delen. De eerste OW is alleen een waarschuwing.
Chiqa schreef:Arabesk schreef:tja aan de andere kant als in je profiel zou staan hoeveel OW's je hebt weet een ander ook precies hoeveel OW's ze je nog moeten aansmeren voor een ban...
Net of de OW afhankelijk is van je medebokker, heb je zelf in de hand hoor.
Chiqa schreef:Arabesk schreef:tja aan de andere kant als in je profiel zou staan hoeveel OW's je hebt weet een ander ook precies hoeveel OW's ze je nog moeten aansmeren voor een ban...
Net of de OW afhankelijk is van je medebokker, heb je zelf in de hand hoor.