Nu ik weer fulltime werk, mijn paardjes aan huis heb merk ik toch dat het me te veel tijd kost. Ik kom 's morgens mijn nest niet altijd even goed uit, omdat ik hier 's avonds ('s nachts
) te lang blijf hangen. Dan hebben we ook nog eens een vriendlief die graag nog wat aandacht wilt en andere vrienden zien me ook graag nog even.Hier wil ik nogmaals alle moddies en andere teamleden bedenken voor wat ik achter de schermen geleerd heb, voor de eigenlijk altijd goed verlopende samenwerking en de gezelligheid en steun.
Ook jullie, 'zwarte gebruikers', wil ik bedanken voor het vertrouwen dat jullie mij als mod hebben gegeven.
Hopelijk zien jullie snel weer een topic verschijnen met dat ik weer groen ben geworden!

, maar dat neemt niet weg dat ik het heel jammer vind
. 

Echt heel erg bedankt. Ik vond en vind het super leuk om te doen, maarja, helaas gaan modden en ik op dit moment even niet samen. Écht als ik straks weer tijd heb en privé allemaal zo loopt als ik wil (samenwonen enz.) dan wil ik graag terug komen.
Één ding scheelt als ik achter de com hang kan ik weer lekker zorgeloos Bokken, waar ik nu de tijd niet voor wou/kon nemen.
, net als het meedenken op beleidsniveau of het bespreken van allerlei cases. Aan de andere kant is het soms ook wel heel fijn als je bepaalde zaken voorbij ziet komen en je er niets mee hoeft te doen
) mee moet stoppen