Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alane schreef:Er zijn wel meer mensen die IRL geen woord over de lippen krijgen, maar op een forum dus wel...
Dat zegt geen drol...
Girlgamer schreef:Alane schreef:Er zijn wel meer mensen die IRL geen woord over de lippen krijgen, maar op een forum dus wel...
Dat zegt geen drol...
Wel als ze je op het forum altijd aanspreken met: hey (naam) hoe is het en hoe het met je paard. Dus doen alsof ze je kennen en geinteresseerd zijn. Dan vind ik het raar als ze irl niets zeggen. En ze zullen toch niet allemaal een soort van faalangst hebben.
Het gaat mij dan op de manier waarop het gaat.
DDW1190 schreef:ik lees ook vaak in topics hoe goed mensen alles weten, terwijl als ik sommige foto's zie het namelijk niet zo lijkt.
nikita_benno schreef:roodje schreef:Tegenwoordig weet iedereen het zóó goed op bokt
ja en daar word ik zo moe van.
ik zal ook nooit een topic openen met fotos of iets
nikita_benno schreef:roodje schreef:Tegenwoordig weet iedereen het zóó goed op bokt
ja en daar word ik zo moe van.
ik zal ook nooit een topic openen met fotos of iets
ikdoemaarwat schreef:hmm TS heeft deels gelijk maar soms is het ook hoe je zelf de tekst leest en opvat
sommige mensen typen het bijvoorbeeld met een vriendelijke toon in hun hoofd
en de lezer leest het met een negatieve toon in het hoofd
tja dan word zo een stukje tekst toch ineens heel anders hoor
en als je vind dat een bokker teveel van dat gedrag vertoont dan kan jer om vragen of iets van zeggen lijkt me
tja ik ken nu inmiddels heel veel mensen die op bokt zitten ook irl
en die kunnen beamen dat ik net zo brutaal en maf ben als dat ik dat hier ben
Girlgamer schreef:Ik heb van mijn moeder geleerd dat je pas wat van anderen mag zeggen als je het zelf goed doet.