Wie schuilt er nu achter Sjoert?Welke van zijn diepste geheimen heb je altijd al willen weten? Stel hier je vraag en wie weet beantwoord hij hem in het volgende BBB.
Kymalin schreef:Ik zou wel eens willen weten wanneer Sjoert mij eens komt verassen met een suprisefotoshoot!Exact hetzelfde hier.
Wat zijn leukste shoot ooit was om te doen En wat de leukste/speciaalste/whateverste foto die hij ooit heeft gemaakt
Oh dan weet ik er ook nog wel eentje: Graag een beschrijving van het meest hachelijke / gevaarlijke moment tijdens een fotoshoot.......
sjoert............ mijn dochter Sanne heeft je honderd keer willen ontmoeten bij samenkomsten achter de schermen.........en hemellief ze heeft wel een paar keer de deksel op haar neus gehad..............zit het er ooit in de toekomst in???en dan mijn vraag......... hoe ze brommer heb je zo mooi leren fotgraveren?
Miss_Malfoy schreef:Wie z'n schuld was het nou? Dat weet ik namelijk nog steeds niet! dat vind ik ook een goede vraag!snap er nog steeds niets van
Miss_Malfoy schreef:Wie z'n schuld was het nou? Dat weet ik namelijk nog steeds niet! En waaraan was hij/zij schuldig?
Wie is je lievelingsmod? Nee grapje die is erg gemeen.Wat is het raarste pbje dat je ooit heb gehad hier op bokt?
Miss_Malfoy schreef:Wie z'n schuld was het nou? Dat weet ik namelijk nog steeds niet! Oe oe oe! Deze MOET je gewoon beantwoorden
Sammie schreef:Hoe gezellig heb je het eigenlijk met die guitige dames van de Nieuwsredactie?Haha aan je onderschrift te zien héél gezellig Welk(e) boktpaard/pony zou je echt nog een keertje op de foto willen zetten, en waarom?
welke shoot zou je nog een keer over willen doen? en waarom?En wat voor shoot zou je in de toekomst heel graag willen doen?
Sammie schreef:Hoe gezellig heb je het eigenlijk met die guitige dames van de Nieuwsredactie?Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar Hoe voelt het om de enige haan te zijn in ons kleine kippenhokje?