Ik heb vorige week een topic geopend in dit forum omdat ik 5 PB's niet open kreeg bij de buren niet en later ook niet op mijn pc. Maar toen mijn vriendin andere PB's verzond kon ik deze wel gewoon openen. Daarna heeft ze nog eens geprobeerd om dezelfde PB's te verzenden en die krijg ik nog steeds niet open. Nu waren wij aan het PB'en en ik wou net mij reactie verzenden en kwam ik op een lege pagina met link zie onderaan en ook krijg ik geen enkele PB niet meer open want ik krijg ook telkens een lege pagina met deze link :
@ CaroR: Het lijkt erop dat je privé bericht verwijdert is, door de persoon die hem naar je stuurt, terwijl jij hem nog niet hebt geopent.
CaroR
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-09 23:26
Stravero schreef:
@ CaroR: Het lijkt erop dat je privé bericht verwijdert is, door de persoon die hem naar je stuurt, terwijl jij hem nog niet hebt geopent.
Dus zogezegd wijzigt bedoel je? maar het is met zo'n 8 Pb's en ik zou het ook weten moest ze deze verwijderd hebben
Ansofie_
Geplaatst: 15-07-09 23:33
Stravero schreef:
Het gaat om de PBs die ze van mij ontvangt, maar ik heb geen enkele PB die ik heb verstuurd verwijderd
Eline
Geplaatst: 31-07-09 09:18
Ik heb even wat vragen voor je:
- Staan er bijzondere dingen in die pb's (veel plaatjes, een filmpje, iets anders) of gaat het ook mis bij gewone pb's? Kan je bijvoorbeeld die van mij lezen die ik zojuist gestuurd hebt? - Gaat het om één specifieke ontvanger en zo ja, staat deze op je vriend of foei lijst? - Ik ga er gezien je screenshot vanuit dat je windows gebruikt, weet je welke versie (XP/Vista) en welke browserversie gebruik je? - Heb je al geprobeerd om je cookies /tijdelijke internetbestanden te verwijderen en/of de pagina (de witte pagina) te verversen door op CTRL en F5 tegelijkertijd te drukke?
Ik wil je al even bedanken voor deze sneller reactie!
- Het zijn gewone PB's waar geen plaatjes of overdreven tekst in staat. En jou PB kan ik doodnormaal lezen. - Het gaat om PKN_ die hier ook gereageerd heeft maar zij is ook de enige met wie ik dagelijkse PB en PKN staat bij mijn vriendenlijstje - Ik gebruik Windows XP, maar bij de buren die Vista hebben krijg ik ook een witte pagina - Ja, ik heb geprobeerd om mijn cookies en al wat er nog is te verwijderen en dat hielp toen niks (zie mijn eerste topic ) en als ik op verversen klik blijft het gewoon een witte pagina
Ik heb Bart dit topic weer doorgestuurd, als het goed is heb je ook nog een pb van hem met wat vragen. Het is in ieder geval een lastig en zeer specifiek probleem waar je mee te maken hebt, maar er wordt aan gewerkt!