Na ruim een jaar te hebben gewerkt op een paardenmelkerij, ging ik even op wiki kijken wat er te vinden was... Tot mijn schrik was er niks over te vinden!!!
Daar moet echt iets aan gedaan worden, het is een groot geschiedenis hoofdstuk van de paarden. Kan iemand mij daarbij helpen?
De Wiki is inderdaad nog lang niet compleet, daarom hebben we hulp nodig van mensen als jij. Zou jij een stuk willen schrijven over paardenmelk en paardenmelkerijen?? Ik wil je daar zeker mee helpen, maar ik heb niet heel veel kennis van paardenmelk. Als jij de informatie zou willen leveren dan zal ik het plaatsen en de andere technische dingen wel doen.
Dat lijkt me prima cheeky. Als jij als schrijver van dat toestemming geeft om die tekst te gebruiken dan kan ik daar dingen letterlijk uit overnemen. (Anders moet ik alles in eigen woorden neerzetten) Kijk maar even of je me dat kunt pb'en, of hier kunt plaatsen, anders mag je me ook mailen.
joytje_05
Geplaatst: 30-07-09 13:06
Ik heb ook een jaar op een paardemelkerij gewerkt misschien dat ik ook kan helpen?
Ik heb nog niets van Cheeky gehoord dus ik zal haar eens een pb sturen. Wat mij betreft kan zij haar verslag hier plaatsen zodat joytje_05 het kan aanvullen en verbeteren.
Joytje_05: thnx voor de tip. Dat kunnen we zeker gebruiken. Weet jij misschien ook uit welk blad dat artikel komt (ivm de bronvermelding). Het moet inderdaad nog anders verwoord worden, want we mogen de informatie niet letterlijk overnemen, maar wel in eigen woorden de informatie op de Bokt Wiki plaatsen. Dus als jij het om zou willen vormen tot een artikel heel graag. Dan mag je het hier neerzetten en dan plaats ik het wel voor je op de Wiki.
joytje_05
Geplaatst: 09-08-09 18:54
Bron: de Bonte hoeve. Ik zal kijken of ik het kan verwoorden.