tijdens vakantie écht meer SA's?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

tijdens vakantie écht meer SA's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 12:06

Reikhalzend kijk ik elke keer uit naar de volgende schoolvakantie, maar ik vraag mij af: Mods: worden er in deze periodes nu écht meer SA's en relaccounts aangemaakt of brengen wij met zijn allen meer tijd door op Bokt waardoor het alleen maar zo lijkt...? Zijn hier cijfers over te vinden?

Zwartwitje

Re: tijdens vakantie écht meer SA's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:15

Je zou eens een kijkje kunnen nemen in dit sticky: [FZ] Uitgedeelde Officiële Waarschuwingen en Bans :)

Uiteraard zien wij het verschil wel tussen schaduwaccounts en het meer of minder aanwezig zijn van 'reguliere' gebruikers. ;) Het is al sinds tijden zo dat wij merken dat er tijdens de vakantie meer onzin/relaccounts worden aangemaakt, maar we treden er vrij hard tegen op en het is in de hand te houden. Voor de gewone gebruikers geldt zoals altijd: ga zo min mogelijk op rellers in, maar plaats even een TeM of stuur een PB naar een online moderator en dan komt het goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:44

NIet alleen het aantal SA's lijkt explosief toe te nemen, ook worden sommige topics maar wat neergekwakt zonder even te kijken of het wel goed staat en of dr mss nog een topic van loopt.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 13:00

Dank je ZW, hier kijk ik met enige regelmaat op idd, vaak ook om te kijken of mijn TeM nog zin heeft gehad :P Maar ik bedoelde net iets anders dan jij het opvatte: ik bedoelde dat wij "normale *ahum* Bokkers" in vakantietijd meer tijd hebben om onzin- en reltopics tegen te komen en dat het daarom lijkt alsof er meer zijn...Ik kantoor-Bok aanzienlijk meer tijdens vakanties, omdat er hier gewoon minder werk is in die tijden, en mss dat de kans daarom groter is dat ik een onzintopic tegenkom, simpelweg omdat ik nu meer tijd hier door breng.....Ik snap dat er onderscheid te maken is tussen regulieren en rellers, 't zou niet best wezen.... ;)

De lijst lijkt idd sneller te groeien de laatste dagen, ben benieuwd welke "leuke" topics we nog tegen gaan komen..... :roll:

@ Chiqa: klopt maar daar ging het hier niet om; wat jij bedoelt heeft meer te maken met het fenomeen "niet verder kijken/denken dan je neus lang is" icm gemakzucht denk ik....

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 13:37

Oh, op die fiets bedoel je :)*

Dat zou kunnen, dat weet ik eigenlijk niet. Feit is wel dat we tijdens de vakantie echt te maken hebben met mensen die zich vervelen en dus maar lekker even gaan rellen. Dat is zo en blijft zo, maar met jullie hulp gaat dat natuurlijk alleen maar beter. En als ze sneller gesignaleerd worden doordat ook jullie meer tijd op bokt doorbrengen lijkt me dat alleen maar een goede zaak :j

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:57

misschien moet ik ook maar een SA aanmaken, ik verveel me namelijk dood :j

PAS MAAR OP :P :P

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:01

Als je je doodverveelt moet je gewoon de discussie aangaan met zo'n "ik heb altijd gelijk" bokker. Dat is zeer entertainend :P

Ontopic: ik geloof dat de TS wel gelijk heeft... Als ik een tijdje vaker online ben, vallen die relaccounts me veel eerder op dan wanneer ik even snel kom kijken.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:03

nahh, daar word ik toch alleen maar gefrustreerd van omdat ik vind dat ik altijd gelijk heb :j :))

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 15:04

iik vind het wel meevallen hoor, met de reltopics, of vind ik alles normaal? :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 17:12

Nou, de meeste reltopics zijn niet echt heel erg, maar gewoon vrij irritant.
De reacties die rellers plaatsen in andere topics zijn pas echt stom :|