hoihoi,,ik heb nog maar 1 dag bokt dus ik snap niet egt hoe je een foto moet plaatsen,me vriendin (Suprice_Iris) heeft me avatar gedaan voor me dus jaa,,,hulp zou heel handig zijn
Even kort een uitleg dan maar: je kan als je een bericht maakt eerst op voorbeeld klikken, dan staat er bovenaan een knop Img, als je die indrukt kan je daartussen de verwijzing naar de foto zetten en wordt deze geplaatst (vaak is dit op properties gaan staan en de link onderaan kopiëren van de foto). Foto's moet je wel eerst uploaden op internet. Bv via mijnalbum.nl
Foto's verder kan je ook handmatig er neer zetten. Link moet je plaatsen tussen [img]...(hier%20dus%20de%20link)...[/img]
heb je de helpfunctie goed gelezen? Daar staat ook in hoe je de foto's kunt verkleinen.
zij
Geplaatst: 09-07-09 10:51
mijnalbum past ze automatisch aan. je moet de link van de foto kopieren en tussen [img]linkje%20hier[/img] plaatsen
moet je niet van de foto doen als je hem vergroot hebt in mijn album, maar gewoon de ` kleine` die je ziet als je de hele kleintjes er nog naast ziet...[url][/url]