En dit mag wel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

idje

En dit mag wel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 10:40

Naar aanleiding van dit topic 'paloma op hyves, in vals profiel!! belachelijk'
even het volgende.

Enige tijd geleden heb ik een topic aangemaakt over het feit dat iemand mijn telefoonnummer misbruikte en het adres van verschillende anderen.
Daarbij had ik de gebruikte naam tussen haakjes geplaatst en vermeld dat ik niet in de echtheid van die naam geloofde.
Ik wilde alleen weten of er nog meer bokkers last van 'haar' hadden of van anderen die dit soort ongein plegen en wat er tegen te doen is.
Topic werd in no time op de mesthoop gegooid wegens 'op de man spelen'.
Nu kom ik dit topic tegen, wat in feite het zelfde probleem betreft en dat kan dus wel vrolijk doorgaan.
Moddies, wat is het verschil?

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:43

Zijn er in dat topic al mods geweest of niet? Misschien ligt het daaraan.

odetteke

Re: En dit mag wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:18

Even temmen en aanvinken dat je een reactie wilt, dan krijg je vanzelf te horen hoe en wat.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 15:07

Het gaat me er niet om dat dat topic dicht gaat hoor. Het gaat me erom wat de beweegredenen zijn om het ene topic binnen het uur op de mesthoop te gooien en een overeenkomstig soort toe te staan.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:19

Zie nu dat er een slotje staat voor overleg

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:32

idje schreef:
Het gaat me er niet om dat dat topic dicht gaat hoor. Het gaat me erom wat de beweegredenen zijn om het ene topic binnen het uur op de mesthoop te gooien en een overeenkomstig soort toe te staan.

Als de mods die over het topic gaan niet online zijn wordt er niet ingegrepen TENZIJ het enorm uit de hand loopt. De ene keer heb je geluk dat er binnen een half uur getemd en het topic gesloten is, de andere keer wordt er na 6 uur getemd en gaat er vervolgens een halve dag overheen.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:36

Ik heb zojuist inderdaad een slotje voor overleg op het topic geplaatst. Dat er op het een topic sneller wordt gemodereerd dan op het andere, komt omdat wij regelmatig dingen over het hoofd zien. Bokt is heel groot en we kunnen niet overal direct met onze neus bovenop zitten, helaas :)
Door midden van het plaatsen van een TeM of eventueel een PB naar een moderator kun je wat sneller onze aandacht trekken en dan kijken we ernaar.

edit: wat odetteke zegt :)

idje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 16:51

Oke, een dergelijk topic mag dus niet.
Dat ik niet geTEMd heb, was eerlijk gezegd bewust, omdat ik geen antwoord per PM wou hebben (dat ik vervolgens niet openbaar mag maken) maar een 'openbaar' antwoord.
Ik vind het jammer voor Lynn_Nikita, (sorry) dat haar topic nu ook op slot zit, dat was niet mijn opzet.
E.e.a. is duidelijk (of ik het er nu mee eens ben of niet)
Bedankt.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:56

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nut van een openbaar antwoord niet zie als er geen enorme misstand is. :o

Mods hebben een speciaal lijstje met ingekomen tems, als je niet op het temknopje drukt zal een mod veel minder snel zien dat er wat aan de hand is.... zo komen immers niet elke dag op FZ, tja, en dan kan het dus een tijd duren voordat een topic op slot gaat ;)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:54

idje schreef:
Naar aanleiding van dit topic 'paloma op hyves, in vals profiel!! belachelijk'
even het volgende.

Enige tijd geleden heb ik een topic aangemaakt over het feit dat iemand mijn telefoonnummer misbruikte en het adres van verschillende anderen.
Daarbij had ik de gebruikte naam tussen haakjes geplaatst en vermeld dat ik niet in de echtheid van die naam geloofde.
Ik wilde alleen weten of er nog meer bokkers last van 'haar' hadden of van anderen die dit soort ongein plegen en wat er tegen te doen is.
Topic werd in no time op de mesthoop gegooid wegens 'op de man spelen'.
Nu kom ik dit topic tegen, wat in feite het zelfde probleem betreft en dat kan dus wel vrolijk doorgaan.
Moddies, wat is het verschil?

Ik heb in begin post geen namen of niks genoemd, maar er zaten flink wat paarden mensen op die hyves aangemeld
aangezien ik uit de berichten kon halen dat zer echt daar in de buurt woonde vroeg ik me af of iemand deze persoon echt kende of niet
heb inmiddels al van meerdere mensen steeds dezelfde naam gehoord

maar nou ja, mijn topic is nu dus ook dicht

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:33

Het antwoord is gegeven, dus hier kan een slotje.