Ik heb gister gereageerd in een topic waarin een paard te koop stond. Ik denk dat dit topic verwijderd is, omdat ik deze niet meer kan vinden. Bij mijn eigen berichten staat nu een ander topic waarin een paard te koop staat, zonder dat ik daar heb gereageerd of een stipje heb
Geen idee? Enige dat ik zo kan bedenken is dat je ergens een keer misgeklikt hebt? Het systeem zou iig niet automatisch willekeurige topics in je 'eigen berichten' moeten zetten
Steef
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-09 09:08
Haha oké sorry, ik ben dus nogal scheel geweest Dat andere topic staat ook nog bij eigen berichten maar op de volgende pagina Zal inderdaad dan wel misgeklikt hebben ofzo Sorry voor de overlast!
Haha, helemaal niet erg Het is natuurlijk altijd mogelijk dat het toch op een of andere bizarre manier mis gaat door een fout in het systeem. Als er meer klachten komen over dit soort spontane nieuwe topics in de eigen berichten dan ga ik eens wat dieper graven... Dank voor de melding dus!
Bij mij staat er een topic in mijn berichten waar ik niet in gereageerd heb. Ik heb het alleen gelezen. Het gaat om dit topic [HK] Ik heb een vriendinnetje......
Bij mij staan er ook wel eens opeens topics in die ik er echt niet zelf ingezet heb. Toeval of niet, maar de afgelopen 2 keer topics waarin paarden te koop werden aangeboden.