ik zit zonet even mijn postvak te legen, en erger mij er behoorlijk aan hoe veel tijd dit in beslag neemt. zou het niet een idee zijn om een button te maken met leeg postvak in ? ik ben nu alles per pagina aan het doen om dat mn postvak bomvol zat, en er zit geen vaart in.
Je kunt het toch gewoon per pagina per keer legen?
Jannepauli
Geplaatst: 06-07-09 13:23
Dat kan toch? De berichten die je wilt verwijderen aanvinken, of eventueel met"alles selecteren" en dan verwijder gemarkeerde berichten? In één keer klaar!
Je kunt je berichten per pagina verwijderen, dan kost het hooguit 600/25 - 24 keer klikken.
Ook kun je het zo instellen dat als je postak vol is er aan de achterkant een bericht verwijderd wordt. Dat kan in je gebruikerspaneel bij: Priveberichten / Opties en dan onderaan: Als de map vol is: Verwijder oudste berichten aantikken.
bedankt eline dat is inderdaad een handige tip. maar een leeg postvak in button is toch weer onderhoudt van het forumn en maakt het andere mensen toch weer wat makkelijjker,, misschien een leuk idee bij een onderhoudsbeurt in te voeren ?
Die is er Femke: helemaal onderaan je lijst met berichten vind je de tekst/link ' markeer alles'.
Tatjana: er zijn geen plannen om het mogelijk maken om alle berichten te verwijderen. Je kunt nu berichten per 25 verwijderen, alles 'ongezien' weggooien is niet iets waar veel mensen voor zullen kiezen en levert dus weinig netto tijdwinst op. Mocht het zo zijn dat we helemaal niets meer kunnen verzinnen om te verbeteren aan Bokt is het een optie, maar voor nu denk ik dat er belanrijkere dingen zijn om tijd aan te spenderen
die knop voor de pagina ontdek ik nu dus via dit topic maar ik bedoel echt: heeul postvak: poef! leeg.
Achteraf is dat dus in mn spambox ook niet in gmail..tss zit ik hier te liegen..excuses!! Het zou op zich wel handig zijn, maar ben nu eigenlijk ook wel al een heel eind blij met de pagina knop!! Gaat ook een stuk sneller dan allemaal aanvinken...