Ik heb al zeker 2 jaar dezelfde ava. Gezien ik altijd ruzie heb met 't veranderen van dat ding!
Ik heb áltijd dat hij nooit helemaal past (dus niet 60 x 60 ) zoals deze die ik nu heb dus. Is nét wat kleiner als het maximale dat die mag. En ik wil persée een foto van één van m'n paarden daar hebben staan. Maar hóe krijg ik in godsnaam daar nu een fatsoendelijke ava te staan? En hoe komt 't dat die bij mij altijd raar komen te staan? Dus kleiner?
Alvast bedankt!
spicegirl
Geplaatst: 05-07-09 01:56
bij mij verdwijnt ie regelmatig de laatste tijd...staat er een rood kruisje. en ik doe nix
Katja
Geplaatst: 05-07-09 02:32
Als je een fotobewerkingsprogramma hebt dan kun je een afbeelding uitsnijden in de juiste maat of in de juiste verhouding en het dan verkleinen tot de juiste maat.
spicegirl schreef:
bij mij verdwijnt ie regelmatig de laatste tijd...staat er een rood kruisje. en ik doe nix
Dat ligt aan Imageshack.
ellepel
Geplaatst: 05-07-09 02:40
yep,beter ergens anders uploaden.
photobucket is wel erg goed. of via je eigen computer kan ook toch?
Loiz
Geplaatst: 05-07-09 10:53
Idd, of photobucket, daar kan je formaat veranderen en dan tik je 60 x 60 in
Je kan het beste zorgen dat je foto al vierkant is, en dan laten verkleinen. Als je namelijk een rechthoekige foto neemt, zal hij de langste zijde op 60 zetten, en wordt de rest kleiner om de verhouding goed te laten zijn.
Daar zitten een hoop mensen die behoorlijk handig zijn met fotobewerkingen en er is vast wel iemand die een mooie foto van je paard op avaformaat kan maken
ja, ik heb m'n ava al verandert ik had eerst een ander. Iemand heeft 'm even zo dusdanig verkleint dat ik 'm wél als ava kon gebruiken. Maar hij is nog niet vierkant maar ik ben in ieder geval af van die ava die ik al een jaar heb