Ik denk dat vele mij wel kennen als "de bitch"..
Een jaar terug ben ik hier wat "gepest" geweest omdat ik soms niet duidelijk genoeg was, en vele mensen mij ook niet geloofden over vragen etc.
Ik hoop, omdat ik nu ook weer een jaartje volwassener ben, een nieuwe start te nemen en zo een nieuwe start op Bokt.
Ik zal me maar eens voorstellen, want wat ben ik hard verandert

Fototje:

Ik ben Tine, ik ben 14 jaar oud. Ik ga naar het 3de jaar, ga economie-Wiskunde volgen

Ik badminton al zo'n 7 jaar en rijdt ook al enkele jaren paard. Maar echt goed ben ik er niet in

Ik babbel heel graag en kan onmogelijk mijn mond stilhouden

Op Horse Temptation noem ik ook snoop_fan
Nu wat meer over m'n dieren enzoo
Inmiddels is mijn poes,Musti, gestorven in februari. Ze zag en hoorde al niet meer en is op mijn arm gestorven.
Ook mijn opa is vorige maand overleden..
We vangen nu een zwerfkat op, ze heeft gejongd en wordt onze nieuwe "huiskat"

Foto van de kittens:

Ik heb ook 2 konijnen

Foto (Knabbel is de bruine, Babbel is de witte achteraan):

En Snoopy zullen jullie ook nog wel kennen

Ik ben ook op zoek naar een bijrijdster / verzorger voor Snoopy, omdat ik er ECHT wel te groot voor werd

Snoopy en ik hebben een betere band, ik ga nu vaker naar 'm toe en dat vindt hij echt super!
Let er aub niet op dat ik met een gewoon touw longeerde, Snoopy heeft mijn echte longeerlijn kapot gemaakt en mijn vader moet 'm nog herstellen

Fototje aan de longe:

En tot slot m'n nieuwe aanwinst, Misty.
Normaal mocht ik geen pony meer maar toen ik Misty zag was ik opslag verkocht

Ze zoog nog bij de moeder (1 jaar is ze) en miste de eerste dagen haar moeder heel erg.
Misty kende nog niets toen ze hier aankwam, werd gewoon enkele keren gedwongen om met halster aan te doen.
Ondertussen kent ze al heel veel, ook beginnen we met "springen" over een balk (gewoon balk op de grond maar ze springt erover). Ik dwing haar tot niets, we werken gewoon met vertrouwen.
Misty werd normaal maar 1m05, maar ze is nu al 1m20! Het is een merrietje en ze is 1,5 jaar oud (ongeveer).
Met Misty heb ik ook een geweldige band! Als ik het halstertje openhoud dan komt ze er zelf in mt de'r neusje en het halstertouw pakt ze zelf mt de'r mond en brengt ze naar mij! echt een schatje!
Dit is de mooiste foto van Misty en mij

Ziezo, nu heb ik me voorgesteld en hoop nu een nieuwe start te kunnen nemen