2 accounts vanaf 1 computer, allebei een ban?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

2 accounts vanaf 1 computer, allebei een ban?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 14:25

Vandaag kreeg ik een berichtje van een medebokster dat ze geband is omdat zij en haar man vanaf dezelfde computer op bokt zaten. Nou had deze bokster eerder al een ban gekregen. Haar man heeft echter tijdens deze ban gewoon op bokt gezeten. Nu is de man permanent geband en de betreffende bokster wederom drie maanden. Dit klopt toch niet? Of is het werkelijk zo dat als 1 van de 2 een ban heeft dat de ander dan gedurende die ban niet mag bokken? Lijkt me een vreemde gang van zaken, wie geeft mij het antwoord?

Onali

Re: 2 accounts vanaf 1 computer, allebei een ban?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:27

Je hebt een ban op IP adres en ja dan zal de ander er ook mee worden geconfronteerd. Is het echter op usernaam dan is Bokt nog wel toegankelijk voor de ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:27

Het is niet de bedoeling hierover topics te openen. Indien de bokster / man bezwaar hebben kunnen ze contact opnemen met de bezwaarcommissie via bezwaarcommissie@bokt.nl

Ik zet hier een slotje.

Na overleg is besloten dat dit topic op slot blijft.
Het komt regelmatig voor dat er gebruikers uit een huishouden op bokt zitten. Moeders, dochters, zusjes, en dit heeft over het algemeen geen problemen voor de accounts tot het gevolg. Dit wordt echter anders wanneer er meerdere aanwijzingen zijn waaruit blijkt dat het toch om een persoon gaat met meerdere accounts. Wanneer wij dit vermoeden gaan wij dit controleren en daarop volgen dan eventuele sancties.