Ik probeerde daarnet bij de buren om mijn PB's te openen (zij hebben enkel Explorer), en toen ik klikte op een PB krijg ik enkel een witte pagina met als melding links onder dat de pagina klaar was met laden. Nou ik dacht het zal zeker aan de computer hangen , maar nu kom ik terug thuis en zie ik dat ik met Firefox ook mijn PB's niet kan lezen, maar toen ik een Pbtje naar iemand stuurde en ze daarop reageerde kon ik die wel zien?
Kan iemand mij even helpen? En ik heb niet met de instellingen geknutseld ..
Ik zou even proberen je cookies en temporary internet files te verwijderen. Vaak helpt dat wel. Dat kan je doen via Extra, Internet opties, en dan onder Privacy of iets in die trant Succes!
Ik heb even gekeken en volgens mij is er niks mis met mijn instellingen, maar het zou ook raar zijn dat het bij mijn buren plots ook niet meer werkt terwijl 10 ervoor het wel nog werkte?
Er hoeft ook niets mis te zijn hoor, maar als het één keer misgaat onthoudt je browser dat vaak en blijft hij dus een witte pagina laten zien. Als je dan je cookies en je temporary internet files weggooit benadert hij de site alsof hij die nog nooit eerder heeft gezien en kan het probleem dus opgelost zijn. Zo niet, dan kan het alsnog geen kwaad
Nou heeft een vriendin diezelfde Pb's nog eens gestuurd en nu werken ze nog steeds niet, terwijl andere PB's wel werken? Ik heb wel pas op beide Pc's Quiktime Player geinstalleerd?