Ik heb inmiddels i-google, waarbij je een pagina hebt met allemaal vakjes waar bijv. de tijd instaat, het weer, het laatste nieuws etc. Ik dacht misschien is het ook wel iets om een klein bokt-gadget te maken en dat je dan automatisch de laatste (nieuws)berichten ziet?
Net terug van vakantie en dus een enorme berg werk liggen
Heb net even heeeeeeel snel gekeken en het lijkt erop dat ik aan de slag moet met OAuth om op een fatsoenlijke manier dingen als 'eigen berichten' weer te kunnen geven: http://code.google.com/apis/gadgets/docs/oauth.html
Dat is nogal een klus, iig om goed te doen. Als iemand anders dit wil bouwen dan wil ik er best naar kijken maar ik denk niet dat het verstandig is om dit (op korte termijn) op de todo lijst te zetten. Er zijn een aantal andere features die ik eerder af wil hebben.
Als het alleen gaat om de nieuwste topics/nieuwsberichten die publiek zichtbaar zijn dan wordt het op zich een wat ander verhaal. Dat zou (in principe) redelijk snel te regelen moeten zijn.
Arabesk
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-09 08:39
BartVB schreef:
Als het alleen gaat om de nieuwste topics/nieuwsberichten die publiek zichtbaar zijn dan wordt het op zich een wat ander verhaal. Dat zou (in principe) redelijk snel te regelen moeten zijn.
Wat willen jullie precies zien in op het iGoogle scherm?
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 26-06-09 14:38
Zo denk ik, maar dan wat ingekrimpter ( dat is geen woord, maar maakt niet uit ) En dat je eigen berichten er ook nog bij staat, En dan die zoekbalk. Denk ik?
Anya
Geplaatst: 26-06-09 23:55
sluit zich aan bij 'lief kijken'
RSS feed is weer helemaal niet mijn ding. Heb ik ernstig uitgezet
Arabesk
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-09 01:14
BartVB schreef:
Wat willen jullie precies zien in op het iGoogle scherm?
gewoon de nieuwste berichten of de voorpagina met nieuwsberichten is ok , de ultieme boktverslaafde klikt toch wel door voor eigen berichten