waarom na 1 week nogmaals posten op EA?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Antheman

waarom na 1 week nogmaals posten op EA?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 21:55

Hoi,

'Ben ervan op de hoogte dat op EA je na 1 week opnieuw een topic mag openen. Dit leek me best handig als verkoper zijnde. Nu heb ik al lang geen topic meer geopend op dat forum en nu valt me pas op hoe vaak dezelfde advertenties weer terug komen.

Ik word echt moe van de fotoos die iedere keer opnieuw voorbij komen. Er is weinig nieuws te koop.

Ben ik de enige die zich hieraan stoort?

En waarom is hiervoor gekozen?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:03

Nee ik stoor me er ook groen geel aan, zo zijn er spullen die ik al 5x langs heb zien komen! Er is ook iemand die post met zo'n pennyschilderijtje van een zwarte fries, ik zweer je dat ding heb ik al minstens 8x langs zien komen. Snappen die mensen dan niet dat mensen zoiets niet willen hebben, ook al plaats je het 20x?

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 22:07

Caira schreef:
Nee ik stoor me er ook groen geel aan, zo zijn er spullen die ik al 5x langs heb zien komen! Er is ook iemand die post met zo'n pennyschilderijtje van een zwarte fries, ik zweer je dat ding heb ik al minstens 8x langs zien komen. Snappen die mensen dan niet dat mensen zoiets niet willen hebben, ook al plaats je het 20x?

Ja, díe :D
Erg he....

Of mensen die de boel ongewassen, on-ingevet te koop zetten....Dat verkoopt toch niet? En dat dan 5 weken achter elkaar proberen... sjonge jonge, ik word oud hoor.

_Bonte_

Re: waarom na 1 week nogmaals posten op EA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:09

ja dat vind ik ook. Ik verwacht zekers een soort verkoopsstandaard waarbij alles mooi en netjes wordt getoond

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 22:10

_Bonte_ schreef:
ja dat vind ik ook. Ik verwacht zekers een soort verkoopsstandaard waarbij alles mooi en netjes wordt getoond

En zonder spelfouten, of SMS taal 8-)

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:13

Ook een bepaalde hoeveelheid van info
maat
kleur
kostprijs
vraagprijs
verzendkosten
leeftijd of hoe lang al in gebruik
bieden tot ....

ga zo maar door

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:47

Ik dacht altijd dat je pas na 3 weken weer opnieuw een topic mocht openen op EA.

Maar waar ik vaak aan erger is de advertentie titel. Je moet vaak eerst het topic doorkijken voordat je weet wat er allemaal te koop wordt aangeboden.....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:25

liesenlizzy schreef:
Ik dacht altijd dat je pas na 3 weken weer opnieuw een topic mocht openen op EA.

Maar waar ik vaak aan erger is de advertentie titel. Je moet vaak eerst het topic doorkijken voordat je weet wat er allemaal te koop wordt aangeboden.....

is een nieuwe regel dat het na 1 week weer mag :)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:47

Kunnen er niet gewoon regels voor komen dan wat er in de advertentie moet staan(of is dat er al).

Waar ik me mateloos aan irriteer zijn slechte onduidelijke foto's.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:51

ik hoorde laatst dat onduidelijke fotos opzet kan zijn. en dan zeggen ze ja sorry hoor maar camera is oud of zo, of fotos genomen door een mobiele telefoon....
met onduidelijke fotos kun je niet goed zien wat de staat is....en dan zeggen ze dat het er als nieuw uitziet...
1x wat gekocht zo en toen ik het binnenkreeg was het dus veel ouder dan dat ze zei....
daar stink ik dus niet weer in!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:57

Ik ben het eens met de klacht over de onduidelijke titels... En die onduidelijke foto's zijn ook supervervelend ja! Ik ben er zo ook wel eens ingestonken, via een andere site, maar toch!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 14:47

Caira schreef:

Dan zul je zien dat het de 21e keer wel verkocht word ;)

Ik ben zelf niet zo heel actief op EA dus echt een mening kan ik hierover niet vormen. Het lijkt imo wel handiger als je veel spullen te koop hebt staan.