Nóg een nieuweling!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Nóg een nieuweling!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 02:22

Hey allemaal! Ik ben nieuw hier, en wou me fftjes voorstellen :)

Ik ben een meisje van 17 jaar, bijna 18 in juli, en woon in Capelle vlakbij Rotterdam. Ik heb vanaf mijn 4e jaar altijd pony's gehad, mijn vader en moeder hadden samen 2 friezen en een haflinger, en ik had altijd shetlanders. Ik heb ook op paardrijles gezeten, gewoon voor de fun :D Ik ben een hele tijd gestopt met paarden, maar sinds kort weer begonnen. Heb samen met mijn moeder de stoute schoenen aangetrokken en een shetlander gekocht. Een merrie, van ongeveer 11 jaar en ze heet Ebony. Heb een heel mooi stukje weiland gevonden waar ze op mag, dus ik heb er weer helemaal zin in :D Zeker omdat ik veel met Ebony nog moet doen, ze is heel eigenwijs en het is echt een pittige pony, daar hou ik wel van :+ Ze durft nog niet uit haar eigen omgeving, en zodra de stallen uit het zicht zijn word ze heel erg zenuwachtig en wil heel snel terug. Moet dus elke dag een stukje verder gaan, en vertrouwen opbouwen.

Nouja.. verder heb ik nog 2 honden, een Chihuahua en labrador. Hou van tennissen en natuurlijk paarden etc.

Heel veel vragen ook aan me wat ik op mijn leeftijd nog op een shetlander doe :o maar ik vind het gewoon geweldige pony'tjes. Heb ze altijd gehad en niets rijd lekkerder dan een shetje ;) hun karakter vind ik ook altijd leuk, heel zachtaardig maar een tikkeltje eigenwijs. Alhoewel ik in de toekomst heus wel een Fjord zou willen, maar dat is allemaal nog zooo ver weg :D

Een heel verhaal, maar dan weten jullie teminste wie ik zo'n beetje ben :+
groetjes!

Anoniem

Re: Nóg een nieuweling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 07:35

Welkom :D!
veel plezier met je shetje & op bokt. :)!

chantal1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:42

Welkom!

Walsertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 07:48

Welkom hier op bokt, en foto's zijn altijd leuk om te zien :P

lou__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 23:55

hoi:D veel plezier hier ;)