dringend op zoek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicoled

dringend op zoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 10:50

hallo, ik zal mezelf even voorstellen.ik ben nicole en ik kom uit noord-brabant.hier staat ook mijn paard neo, een 14-jarige ruin.onlangs heb ik helaas vernomen dat hij een blessure heeft aan zijn griffelbeentje waardoor hij niet meer zuiver en pijnloos kan draven en galopperen.af en toe een buitenritje in stap zal geen problemen opleveren.helaas kan ik neo om verscheidene redenen niet meer zelf houden en hem in laten slapen is het laatste wat ik wil.om deze reden ben ik dan ook op deze site terecht gekomen en hoop ik dat ik op deze manier in contact kan komen met een lief baasje voor neo wat hem liefdevol wil verzorgen en geen dingen met hem gaat doen die hij niet meer kan.ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:53

Dit staat verkeerd

friesiszwart

Re: dringend op zoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 14:56

Op markplaats heb ik (in het verleden) berichten zien staan dat mensen een gezelschapspaard zochten.

AshraBasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:42

wat sneu zeg, ik hoop dat je een goed adres voor hem vindt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:59

Welkom op bokt, echter staat je topic hier niet op de juiste plek maar kun je hem beter op subforum EA (Eenmaal Andermaal) plaatsen. [EA-TK-PP] Te Koop: Paarden, Pony's

Om daar te kunnen posten is Geen limiet van 25 nuttige posts nodig, en ik denk dat je daar eerder reacties krijgt op jouw vraag krijgt dan hier. Vandaar dat ik dit topic op slot zet.

Als tip wil ik je wel meegeven dat je voor Eenmaal Andermaal: Te koop Paarden & Pony's eerst even goed de regels doorleest: [EA-TK-PP] Welkom op EA TK PP: Te Koop Paarden en Pony's