Is dit nou eerlijk??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Is dit nou eerlijk??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 01:48

Ik struikel hier echt over. :+

Deze foto's worden er in het bloopertopc geplaatst.

[***] schreef:
Heb nog wat van vandaag ..
Ging nog wat grondwerk/vrijheidsdressuur doen (is ook werken dus het zijn werkfoto's :Y) ) en ik had een nieuw "blok" gevonden. Pony moet het nog aanleren om erop te staan .. Ik had het "blok" op voorhand aan een uitgebreide inspectie onderworpen (erop staan, erop springen, op de zijkanten staan/springen .. allerlei raar spul) maarja, uiteindelijk ben ik toch geen paard .. dat bleek maar weer :+

Ineens kwam het moment, pony ging spontaan een voetje erop zetten!

http://i152.photobucket.com/albums/s195 ... border.jpg

En een seconde later ..

http://i152.photobucket.com/albums/s195 ... border.jpg

Oeps :+
(Dat "blok" is ds als ongeschikt gebleken :Y) )

Dit staat er oa in de beginpost:

Citaat:
- alleen werkfoto’s/filmpjes (dus geen pony die een gekke bek trekt, losgooifoto’s etc)

(Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind dit echt geen werk foto's)

Een pagina ervoor word ook nog een modopmerking geplaatst:

Citaat:
Neonlight schreef:
[mod]Letten jullie op het bloopergehalte en de regels? Posts worden niet voor niets verwijderd als ze er niet aan voldoen, het is niet de bedoeling om ze dan opnieuw te plaatsen. Een paard wat normaal over een hindernis springt alleen iets hoger is geen blooper, gekke bekken trekken is geen blooper, en een foto genomen na de blooper, ook al staat er een verhaal bij, is geen blooper.[mod]

Dit lijkt mij dan ook een foto van voor & na een blooper. Dus geen blooper.
Wanneer dit dan word opgemerkt (door mij en een andere bokker), worden die reacties heel kinderachtig verwijderd door een mod.
Aangezien ik niet weet wie die oh zo aardige mod was, kan ik die niet pb'en en open ik maar een topic.

Andere foto's die geen echte 'bloopers' zijn, worden wel verwijderd zonder enig commentaar. En dit niet.
Ben ik de enigste die nu zoiets heeft van joh, dat is toch scheef? :?

Het gaat echt nergens over, maar vind het triest en zou wel uitleg willen waarom de ene wel verwijderd word, en de andere niet. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 01:52

Zoals ik in het topic al zei: ik heb het er met een mod over gehad ...

Jouw opmerkingen zijn in het topic zelf verwijderd, is het nou echt nodig om hier gewoon verder te gaan? :Z

Als het echt zo'n ramp is mogen die foto's best verwijderd worden hoor ... wist niet dat je leven er vanaf hing ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 01:53

Ja, want ik vraag me af waarom er verschil word gemaakt. :)

Je kan overigens wel wat aardiger doen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 01:55

Ik heb het er dus met een mod over gehad..
- Het zijn werkfoto's, want grondwerk/vrijheidsdressuur is ook werk
- Het zijn geen voor/na foto's .. ja, die halve seconde dat de bank scheef ging staat er nét niet op, maar het is wel duidelijk wat er gebeurt en wat de blooper is ..

Lijkt mij dan ... en die mod ook ..
Maar zoals gezegd: als het zo'n drama is moeten die foto's niet blijven staan hoor ..

Edit; ow .. nu ben ik ook nog niet aardig?
Stel je eens voor: je post eens een keer foto's die je leuk vindt, waarvoor je eerst al speciaal met een mod hebt overlegt, er komt alleen maar commentaar van jouw soort, dat wordt weerlegd en daarna verwijderd, en dan maak je er maar gewoon doodleuk een topic voor aan, met posten van foto's & naam .. En als de persoon waarover het gaat hier dan op reageerd (door nogmaals hetzelfde te zeggen maar blijkbaar moet dat wel want anders zou het topic er niet geweest zijn) dan mag dit niet omdat het niet aardig genoeg is? Super :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-06-09 01:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Is dit nou eerlijk??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 01:56

Ze staan er idd net niet op, dan zijn het toch voor/na foto's?
Want op de ene foto staat de hoef er nog op en staat het bankje nog overeind, en op de andere foto niet meer.

En het boeit mij geen fck of die foto's blijven staan of niet, maar dan niet 'de ene wel, en de andere niet'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 01:58

Blijkbaar boeit het je wel dat ze er nog staan, als ze weg zouden zijn had je dit topic nooit aangemaakt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 01:59

Anthea schreef:
En het boeit mij geen fck of die foto's blijven staan of niet, maar dan niet 'de ene wel, en de andere niet'.

;)

Maar bedankt voor je nuttige reactie. :roll:

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 02:01

pffff... waar je je al niet druk om kan maken :roll:

Vind het niet echt gepast om hier een topic over te openen. Maar goed...

Veel succes met de frustratie

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 02:02

Inderdaad... nog al kinderachtig ook, maargoed!

Hopelijk lucht het op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 02:02

Net alsof die van jou zo nuttig zijn ..
Weet je, had je gewoon een algemeen topic aangemaakt had ik nog niet eens de moeite gedaan om te reageren (of het überhaupt te lezen), maar omdat je gewoon letterlijk mijn post en naam hierin zet lijkt het mij niet meer dan normaal dat ik mijn mening geef .. En ik snap ook echt niet waarom dit nu persé zo moet .. Als je ergens een probleem mee hebt pb je toch een mod? Maakt niet uit welke, toch? En als je het echt kwijt moet, maak dan een algemeen topic aan ...

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 02:04

Anthea schreef:
Ik struikel hier echt over.

Als je hier nou een foto van had, dan was het vast een goede geweest voor het bloopertopic

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 02:09

dutchy_ schreef:
Anthea schreef:

Als je hier nou een foto van had, dan was het vast een goede geweest voor het bloopertopic

Printscreen :D en plaatsen ;)

@ [***]: ik zou zeggen: [negermodus] [/negermodus] ;)

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 02:09

dutchy_ schreef:
Anthea schreef:

_O- hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 02:12

Kimbaie schreef:
@ [***]: ik zou zeggen: [negermodus] [/negermodus] ;)

Komt in orde hoor :Y)
Had daarvoor al alles gezegd wat ik te zeggen had, maarja, nieuw topic nieuwe kansen ofzo? :+

Tenzij er nog wat spectaculair nieuws komt waarop ik echt nog met een nieuw antwoord kan reageren ben ik er klaar mee :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 02:18

Haha, rot toch op joh. :)

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 02:28

Sorry maar ik snap het probleem niet :+ waar maak je je druk om zeg.. En waarom bemoei je je ermee, de desbetreffende bokker heeft het toch al geregeld met een mod? Als dit over mij ging zou ik echt pist zijn, ga je met je eigen leven bemoeien ofzo?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 02:33

Gezien de gezellige sfeer hier zet ik even een slotje voor overleg.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:40

Slotje voor overleg blijft een slotje, de manier waarop hier met elkaar wordt omgegaan getuigd niet van veel respect.