Deze foto's worden er in het bloopertopc geplaatst.
[***] schreef:Heb nog wat van vandaag ..
Ging nog wat grondwerk/vrijheidsdressuur doen (is ook werken dus het zijn werkfoto's) en ik had een nieuw "blok" gevonden. Pony moet het nog aanleren om erop te staan .. Ik had het "blok" op voorhand aan een uitgebreide inspectie onderworpen (erop staan, erop springen, op de zijkanten staan/springen .. allerlei raar spul) maarja, uiteindelijk ben ik toch geen paard .. dat bleek maar weer
Ineens kwam het moment, pony ging spontaan een voetje erop zetten!
http://i152.photobucket.com/albums/s195 ... border.jpg
En een seconde later ..
http://i152.photobucket.com/albums/s195 ... border.jpg
Oeps
(Dat "blok" is ds als ongeschikt gebleken)
Dit staat er oa in de beginpost:
Citaat:- alleen werkfoto’s/filmpjes (dus geen pony die een gekke bek trekt, losgooifoto’s etc)
(Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind dit echt geen werk foto's)
Een pagina ervoor word ook nog een modopmerking geplaatst:
Citaat:Neonlight schreef:[mod]Letten jullie op het bloopergehalte en de regels? Posts worden niet voor niets verwijderd als ze er niet aan voldoen, het is niet de bedoeling om ze dan opnieuw te plaatsen. Een paard wat normaal over een hindernis springt alleen iets hoger is geen blooper, gekke bekken trekken is geen blooper, en een foto genomen na de blooper, ook al staat er een verhaal bij, is geen blooper.[mod]
Dit lijkt mij dan ook een foto van voor & na een blooper. Dus geen blooper.
Wanneer dit dan word opgemerkt (door mij en een andere bokker), worden die reacties heel kinderachtig verwijderd door een mod.
Aangezien ik niet weet wie die oh zo aardige mod was, kan ik die niet pb'en en open ik maar een topic.
Andere foto's die geen echte 'bloopers' zijn, worden wel verwijderd zonder enig commentaar. En dit niet.
Ben ik de enigste die nu zoiets heeft van joh, dat is toch scheef?

Het gaat echt nergens over, maar vind het triest en zou wel uitleg willen waarom de ene wel verwijderd word, en de andere niet.