Ik ben Marloes, 18 jaar (bijna 19) en wonend in Zuid-Holland. Op mijn 7e ben ik gaan rijden op een manege, maar helaas is deze na 6 jaar gestopt. Daarna heb ik een jaartje paardrijloos doorgebracht tot ik kon gaan lessen op het paard van een kennis van me. Helaas is ook dit paard weer verkocht na 2 jaar ivm atrose. Omdat dat me toch wel erg zwaar viel heb ik de eerste tijd geen behoefte gehad om weer te gaan rijden tot ik laatst mee was met een vriendin van me naar haar verzorgpaard. Er werd nog een ruiter gezocht voor de volle zus van haar paard voor 3 à 4 dagen per week. Na een kennismaking met Urania (nu dus mijn verzorgpaard) wist ik het zeker, ik wou weer aan de slag! Momenteel ben ik nog bezig met spieropbouw en ook Urania heeft stilgestaan sinds september. Omdat we beide weer 'van onderaan' moeten beginnen zal onze band hopelijk alleen maar sterker worden. Urania is een mooie KWPN'er merrie, geboren in 2001. Haar ouders zijn Octavia x JetSet D.
Dan nog wat meer over mijn andere intersses, want dat zijn er ook nog genoeg hihi. Sinds iets meer dan een jaar heb ik een relatie en sinds oktober 2008 woon ik ook samen met mijn vriend. Samen hebben we 4 katten (1 htk, 2 maine coons en 1 kruising ragdoll/heilige birmaan), 2 ratten en nog 4 hamsters. Ook bij mijn ouders heb ik nog een dieren, namelijk 2 katten, 1 konijn en nog 16 hamsters. Nu zullen jullie je wel afvragen waarom zoveel hamsters? Omdat ik hiermee op kleine schaal fok. Ik ga tevens met ze naar shows (http://www.hamsterybellisimo.nl). Mijn grote passie is dus dieren!
Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust!