Ik zou me even voorstellen, mijn excuses dat ik dat niet eerder heb gedaan.
Nuja, ik ben Denise , ik woon in Barendrecht en ben nu over 7 dagen 16 jaar (H) *feestje* Ik woon in B'drecht samen met mijn moeder, stiefvader & broertje.
Mijn stiefvader is overigens kapitein op schepen. En mijn broertje zit bij de zeekadetten in Rotterdam.
Sinds 29 Maart 2008 bezet ik een KWPN merrie genaamd Shiva. Ze is nu bijna 5 jaar. We trainen voornamelijk in dressuur, en zijn aan het opbouwen om veel buitenritten te gaan maken, omdat de lol in de rijbak er een beetje af ligt, en om te zorgen dat dit weer terug komt, gaan we even voor verandering zorgen. Ook springen we nu 60 cm, dit doen we niet zo vaak. We deden dit eerst fanatiek elk weekend, maar de laatste tijd niet meer. Shiva is echt een kroelerd. Ze is overigens een vos, met 4 witte beentjes en een witte bles =3
Dan bezit ik ook nog 2 honden. 2 Borde Collie teven. Zwart wit x'D
De oudste is nu bijna 4 jaar en heet Luna(dat betekend maan). Nya, ik ben geen vrienden met Luna, laten we het daar op houden =3
Dan, de 2e, is bijna 2 jaar. Die heet Lupa(betekend wolvin). Lupa & ik zijn wel echte maatjes

Dan heb ikook nog een hamster =3 Jaja, nu ik toch bezig ben. Het is een Russische Dwerghamster kleur mandarijnparel. Ze is geboren op 1-1-09, en is echt een schatje. Ze heet Cupcake =D
Dan bezit mijn oom een eigen fries Hij is op dit moment 19 jaar, en heet Vincent. Hij is echt een geweldig beest! Jammer genoeg heeft hij atrose. Hij heeft vroeger gedressuurd, en loopt altijd nog voor de kar (bruiloften, sinterklaar, etc.)
Uhm, ik hoop dat ik 17 juni te horen krijg dat ik geslaagd ben Zoja, dan ga ik naar het Wellant college in Dordrecht. Daar ga ik dan opleiding Paardenhouderij niveau 4 doen, en daar kijk ik echt naar uit!
Mijn grootste hobby's zijn Paardrijden(echt waar!) & fotograferen. Daarbij doe ik ook aan tekenen, en ontwerp ik mijn eigen dekjes Ik vind zingen ook erg leuk.
Nou, knolhobbelen doe ik op Shiva natuurlijk. En fotograferen doe ik voornamelijk op mijn eigen huisdieren, maar tegenwoordig geef ik fotoshoots in mijn woon-omgeving Hier kunt u mij altijd voor PB'en!
Zie profiel voor foto's =3
Groetjes, Denise =3