Banners die geluid maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luxx

Banners die geluid maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 18:26

Sinds een tijdje heb ik erg veel last van banners onder en bovenaan de pagina die geluid maken als je er met je muis overheen gaat, en ik schrik me telkens kapot.
Eerst was er één van een datingsite en die viel nog wel mee, dan hoorde je een kloppend hart maar nu is er één die een soort haloween-gil-lach produceerd, hihihhaaahhaaaahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa echt gruwelijk vervelend.
Ik heb helemaal niets tegen reklame op de site maar dit begint me danig de keel uit te hangen, ik ben erg schrikkerig met geluiden, als ik een bericht krijg op skype schrik ik al, maar hiervan zit mijn hart echt even in mijn keel, en dat is gewoon niet lekker ontspannen internetten.
Het zijn Franse advertentie's, gebeurd dit ook als je Nederlandse advertentie's hebt, dat sommige geluid maken?
Als er iets aan gedaan zou kunnen worden zou ik erg blij zijn...
De banner waar ik het nu over heb is van deze site trouwens http://www.testdelamort.com/ .

Jes

Re: Banners die geluid maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 18:38

Ik heb m idd ook !!
Nu maakt ie geen geluid trouwens bij mij.
Maar het is wel heel vervelend, vooral als je op je werk even snel je berichten wilt bekijken en er perongeluk overheen gaat.

Eline

Re: Banners die geluid maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:15

Ik heb hem nog niet voorbij zien komen, ik vermoed dat het dus inderdaad een 'Franse' advertentie is. Het is in ieder geval niet de bedoeling, ik kan me de 'irritatie' levendig voorstellen.

Ik ga hem in ieder geval op de banlijst plaatsen, als het goed is verdwijnt de advertentie dan over een paar uur van de site. Wat je zelf eventueel kan doen om dat te voorspoedigen is klagen over de advertentie. Onder elke banner staat: 'Feedback, ads door Google' en dan via: 'Stuur uw opmerkingen over de site of de advertenties die u zojuist gezien heeft naar Google' een klacht over het geluid van de banner insturen.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 20:12

Bedankt Eline, is echt erg fijn als die niet meer voorbij komt.
Zal als het weer voorkomt op feedback klikken (en als dat niet werkt jou eventueel een pb sturen?).
Volgens mij is hij ook al weg, zie hem nl niet meer, en hij was er de hele tijd.
Echt heel erg bedankt! :*
*had eerder aan de bel moeten trekken, erger me al een heel tijdje...*