Nieuwe functie voor PB: Markeer als 'ongelezen'?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rivano

Nieuwe functie voor PB: Markeer als 'ongelezen'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 19:42

Zijn er meer bokkers die graag de optie zouden hebben om reeds gelezen PB-s te markeren als 'ongelezen'.
En is het mogelijk deze functie toe te voegen aan bokt?

Dat gebruik ik vaak bij mijn mail, en leek me wel handig om het ook bij de PB´s te hebben.

RelarDevi

Re: Nieuwe functie voor PB: Markeer als 'ongelezen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:13

He ja, daar heb ik nooit over nagedacht maar ik denk dat ik het zelf wel heel erg handig zou vinden :j

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:17

Je kunt toch markeren als belangrijk? Komt er een zwart hokje voor, ipv oranje bij niet en wit bij wel gelezen. Valt nog meer op als een oranje hokje.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:20

Waarom zou je die willen gebruiken?

Ik vind het juist fijn dat je zeker weet dat mensen een pm gehad en gelezen hebben. Op het moment dat je alles kan markeren als ongelezen dan weet je niet of het nu wel of niet gelezen is :).

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:22

Mij lijkt het best handig, als je iets zou moeten overleggen met iemand, over een pb die je gekregen hebt, (bijv. als je iets tekoop hebt) dat je dan eraan blijft denken dat hij ongelezen is, dat je het niet vergeet? lijkt me handig :)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:23

Dan kan je die toch ook als belangrijk markeren?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:48

Je kunt je pb's markeren, en je kunt ook opslaan in een map, desnoods noem je die map 'ongelezen'. Zo heb ik zelf ook een map, 'nog doen'.
Een ontvanger kan altijd zien of de pb gelezen is of niet. :)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:46

Ik zou ook graag een functie 'markeer als ongelezen' willen - alle andere manieren zijn namelijk alleen zichtbaar als je de inbox opent, en vallen daarbij trouwens nauwelijks op, terwijl een ongelezen bericht op elke pagina wordt aangekondigd.

Ik stuur zelf daarom pb'tjes waar ik nog wat mee moet door naar mezelf. En dat brengt me op het volgende: ik zou mezelf wel graag als 'friend' toe willen voegen, want dan hoef je niet steeds je eigen naam toe te voegen.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 19:47

Shadow0, 100% met je eens!

'Markeer als belangrijk' gebruik ik al om berichten te markeren die ik niet moet deleten. Mijn inbox hangt altijd op het randje van vol, dus als het weer zover is, dan moeten er berichten verwijderd worden om plaats te maken en ik wil niet alles openen om te kijken of het weg kan. Daar gebruik ik 'belangrijk' voor.
Daarnaast als je die functie gebruikt voor berichten die nog een antwoord moeten krijgen dan moet je alle PB paginas doorscrollen om te kijken of er eigenlijk nog wel berichten zijn die je moet beantwoorden. Terwijl er anders bovenaan elke pagina staat dat er nog '2 ongelezen berichten' zijn.

Nu stuur ik mezelf een mail met de gebruikersnaam in de onderwerpregel...

Het is niet echt van levensbelang, maar als het slechts een vinkje toevoegen op het forum is dan zou ik er zeker gebruik van maken!