Ik heb nog niet zo heel lang een 3-jarige Welsh A merrie, Megan. Haar vader is Rotgers Siemen en haar moeder is een voorlopig keurmerrie uit Springbourne Claret. Megan was oorspronkelijk in het bezit van onze buurman; wij vonden haar altijd al ontzettend leuk (en mooi

Ik hoop op dit forum heel veel kennis op te doen en advies is altijd welkom (haar plus- en minpunten in jullie ogen en bv. hengstkeuze volgens jullie; dat soort dingen). In mijn ogen moet ik bij de hengstkeuze voor Megan goed letten op de ruglijn en het doorvererven van bot. Haar beweging is ruim en ze brengt haar achterbeen mooi onder. Haar schouderlijn zou denk ik nog iets schuiner mogen. Haar lange hals en mooie hoofdje zou ik ook graag terug willen zien in het veulen.
Ik zal een fotootje van haar plaatsen; maar daarvoor moet ik even achter mijn vaste pc zitten.
Verder hebben wij in de wei nog een 4-jarige Fries (vader Onne) en een 4-jarige bruin schabrakbonte NAS-minihengst. En (jaja, daar is dat A-virus weer) ik heb een leuke merrie gezien die mij aanspreekt vanaf de foto en die ik nog moet gaan bekijken (Y. High Guy/ s.d. Bolster Goldleaf). Iets minder luxe dan Megan, maar wel aansprekend.
Groetjes,
Anja