Ik volg een versnelde opleiding en ben op het moment bezig met 2 modules én een minor tegelijkertijd. Dit vreet al mijn tijd op en ik ben de laatste tijd ook kapot als ik eenmaal op de bank kan ploffen. Modden vond ik altijd leuk, maar ik heb er de tijd en energie niet meer voor, en merk dat ik de laatste tijd steeds minder op bokt te vinden ben. Daarom heb ik de knoop maar doorgehakt, en besloten weer terug naar zwart te gaan.
Overigens heb ik allemaal leuke dingen in het vooruitzicht, die het modden toch onmogelijk zouden maken. Deze zomer ga ik 5 weken naar Zuid-Afrika, in februari vertrek ik voor 6 maanden naar Thailand om daar te studeren en zomer 2010 ga ik 10 maanden op buitenlandse stage. Allemaal ontzettend leuk maar ook druk, en ik moet nog bergen werk verzetten voordat ik naar Thailand kan vertrekken (5 modules en 2 minors afronden). Afgezien van de schooldrukte verdienen de paarden, vrienden en familie natuurlijk ook de nodige aandacht en wil ik af en toe nog lekker sporten.
Dus, vandaar mijn besluit om terug te gaan naar zwart, hoewel ik een fijne tijd als mod heb gehad!