Ik ben Dayenne 28 jaar en maak kennis met bokt.
Ik ben woonachtig in Noord-Brabant en rijd vanaf mijn 8ste jaar paard.
Ik heb voorheen nooit de ambitie gehad om wedstrijden te rijden en deed het echt gewoon lekker voor de lol, ik ben de laatste jaren daar wel wat serieuzer in geworden en dat komt omdat ik een aantal jaar geleden een paard kocht wat eigenlijk helemaal niets kon alleen op de automatische piloot lopen dit heb ik er met veel liefde aandacht en training helemaal uitgekregen en het is later een heel fijn paard geworden die zelfs nog eens een aantal officieele wedstrijden ging lopen.
Mijn paardje vond alles prima alleen de wedstrijden vond hij niet leuk en dat leverde teveel stress voor hem op en daarom zijn we daarmee gestopt en geniet hij lekker van een bosrijk leven bij een hele lieve mevrouw.
Ik heb toen een ander paard gereden maar helaas werd zij door de eigenaar verkocht en toen kwam er echt een geschenk vanuit de hemel namelijk mijn allerliefste Orpheus het is een afstammeling van Democraat en Iglesias 1.80m groot en een megalieve reus.
Als mensen mij met Orf zien roepen ze hij is veels te groot en dit en dat en je kunt hem nooit baas die gaat later een loopje met je nemen maar mensen kunnen mij zoveel zeggen maar ik doe toch wat ik denk wat goed is en ik ben blij dat ik de stap met Orf gezet heb hij is nu vanaf februari bij me en de klik was er meteen vanaf de eerste dag we kunnen het super met elkaar vinden en ook met rijden gaat het super zo goed dat we eigenlijk in deze periode al klaar zijn om te gaan starten samen..
verder heb ik 3 kindjes en ben getrouwd met een superlieve man.
Ik vind het leuk om met jullie kennis te maken en ik ga me eens even wegwijs maken op bokt

Groetjes Dayenne