Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:ik heb iemand met een ban van drie maanden een keer zien terugkomen na een week....dat vond ik heel apart....terwijl degene waar die persoon ruzie mee had braaf haar ban van een maand moest uitzitten.
ik heb toen een mod ge-contact maar die kon om privacy redenen niet veel uitleggen....dat begreep ik ....de rest niet...
amondi schreef:Gut, ging het daar om???
Nou Arabesk, dat had je zelf nog wel kunnen bedenken. Zonder het intrekken van een ban kom je echt niet op Bokt hoor, denk nog maar eens aan Runningkawa!
Echt nooit meer teruggezien terwijl dat een Bokker van het eerste uur was!
silfie35 schreef:waar kan je die banlijst trouwens vinden?
slimmerik schreef:De banlijst is niet bedoeld om iedereen op de hoogte te brengen van hoeveel dagen de ander exact geband is, de lijst is er puur en alleen ter verklaring waarom sommige personen ineens in het luchtledige verdwenen lijken te zijn. Er zijn Bokkers die zich dan oprecht zorgen maken, en voor Bokkers die in een EA-transactie zaten is het ook fijn te kunnen zien waarom de ander ineens niet meer op PB's reageert. Het is geen lijst die bedoeld is om verantwoording af te leggen tegenover andere Bokkers omtrent de lengte van een ban of de verkorting ervan.Als Sul een maandban met "aftrek" had dan had dat ook in de banlijst vermeld kunnen worden. Ik ben zelfs per pb al door andere bokkers benaderd. Dus dat had voorkomen kunnen worden door het team
Slimmerik schreef:Kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen duidelijk is of wasDat je aftrek kunt krijgen is nl maar ooit één keer vermeld geweest op bokt volgens mij. Dus dat kan niet iedereen weten.
suleilitha schreef:geerke schreef:ik heb iemand met een ban van drie maanden een keer zien terugkomen na een week....dat vond ik heel apart....terwijl degene waar die persoon ruzie mee had braaf haar ban van een maand moest uitzitten.
ik heb toen een mod ge-contact maar die kon om privacy redenen niet veel uitleggen....dat begreep ik ....de rest niet...
Jup, dat was ik.... alleen het was geen week maar negen dagen. Verder ga ik er inhoudelijk niet op in, als je dat niet heel erg vindt
suleilitha schreef:Oh maar dat geeft niet Gwen, ik weet wel dat het over mij gaat, maar zit daar niet mee. Het geeft me wel een veilig gevoel dat ik zo nauwlettend in de gaten wordt gehouden, zo kan ik immers nooit zoek raken!Ook een hele geruststelling voor mijn partner en verdere achterban