Ik zie het de laatste tijd steeds vaker, 'Wat vind jij van.....' 'Hoe zou jij reageren als.....' en nu dan weer één met 'Whahahahaha', het is volslagen onduidelijk waar zo'n topic over gaat en ik klik het aan om erachter te komen wat het is om er meestal achter te komen dat ik dat niet gedaan zou hebben als er in de titel gestaan had waar het werkelijk over gaat.
Vaak vergeet ik ook weer wat het nou was en de link wordt afhankelijk van waar je in zit de ene keer wel lichter van kleur zodat je kunt zien dat je dat geopend hebt en de andere keer niet dus dan kom ik ook nog meerdere keren in zo'n topic terecht.
In de regels kan ik ook niets terugvinden over de noodzakelijkheid van een duidelijke topictitel.
En als ik dan toch zit te zeuren, wat ook vaak gebeurd en ik niet vind kunnen is dit;
openingspost schreef:topictitel schreef:mannen die vreemd gaan?Wat vind jij van....
Waarom is er geen regel die de topicstarter verplicht om te beginnen en dus zijn of haar mening te geven over de door hem of haar gestelde vraag, meen dat je daar bij het forumonderdeel nieuws en maatschappij niet mee aan hoeft te komen, met alleen een nieuwsbericht plaatsen zonder dat je daat zelf iets over zegt, die gaan direct op slot, waarom op de rest van het forum niet?
Het beheerst mijn dag verder niet ofzo hoor, maar ik vroeg me dit al een aantal keren af en besteed er nu dan toch maar eens een topic aan, om het uit mijn systeem te krijgen zeg maar