soms word een topic van EA gesloten omdat het commercieel is, maar dan kan ik niet ontdekken hoe dat komt. wanneer is een advertentie nou wel en wanneer nou niet commercieel?
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 01-04-03 17:07
Goede vraag Als je een sluitende set criteria kan verzinnen krijg je een koekje
Apple
Geplaatst: 01-04-03 17:15
'sluitende set criteria' Uhuh
Geloof dat daar een flinke adder onder het gras zit. Ik denk dat Bart z'n koekje voorlopig nog mag houden . Maar goed ik zal een aftrap geven:
Een advertentie is voor mij commercieel als: - er verkocht wordt met als hoofddoel winst te maken - als verkopende partij een bedrijf heeft in die business (of Kvk-nummer)
Niet commercieel: - particulier die overcomplete/niet meer noodzakelijke spullen aanbied. - particulier die zelf wat heeft lopen hobbieen (en mooi geborduurde shabrakken aanbied voor kostprijs + iets extra's, of tekeningen oid).
Het wordt weer anders als diezelfde particulier vervolgens een web-site opent en via i-net deze producten verkoopt met een ruime winstmarge.
Niet helemaal sluitend deze definitie, maar zeker een beginnetje (waar anderen leuk op mogen doorborduren }> , nu het toch over borduren gaat.... )
DubbelFun
Geplaatst: 01-04-03 18:24
Ik vind het er aardig mee door kunnen Apple
Liselot
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-03 18:36
ik kwam bij deze vraag door een bericht van achaltheke op EA, is die advertentie commercieel?