Heey allemaal, Ik heb laatst een topic geopend met Bonnie en ik op een wedstrijd Ik heb hier ook heel veel dezelfde reacties opgehad en ook veel reacties die mij echt raakten en pijn deden Waar kan ik rij foto's plaatsen zonder commentaar daarover te krijgen?
voor de moderators als het hier niet goed staat ga je gang
Beste is niet plaatsen dan? want je zal altijd commentaar krijgen het beste wat je kan doen, is zeggen dat ze het netjes moeten houden en je eigen fouten nog zeggen zodat ze daar verder niks over kunnen zeggen!, maar je zou nooit een topic krijgen waar iedereen alleen maar 'oeh wat een kwijl beest,egt leuk' dat gedoe.. dan moet je igg niet hier op bokt wezen voor geen commentaar +:
Ikwashier
Geplaatst: 13-05-09 16:12
Ik heb laatst je topic ook gezien, en waar je ook je topic plaatst, ik denk dat je dezelfde reacties erop krijgt. Het zijn meningen van mensen, hun mogen nl. in hun reactie hun mening laten horen.
Ik had er ook duidelijk bij gezet wat mijn eigen punten waren en had ook gezegt dat ik wat aan de grote kant was maar daar ging het gezeik alleen maar over :S Stonden ook reacties tussen die mij echt heel erg veel pijn deden tussen Ik heb hem ook opslot laten zetten
Marisjuuuuuh
Geplaatst: 13-05-09 16:15
Overal krijg je wel commentaar EN complimeten op site's waar je foto's plaats. Nergens kun je iets plaatsen zonder commentaar er op te krijgen.
Als je foto's op bokt plaatst, kun je daar altijd commentaar op krijgen, daar is dit namelijk een forum voor. Als je er geen commentaar op wil, wat heeft het dan voor zin om ze te plaatsen?
_Miistral_
Geplaatst: 13-05-09 17:44
Marisjuuuuuh schreef:
Overal krijg je wel commentaar EN complimeten op site's waar je foto's plaats. Nergens kun je iets plaatsen zonder commentaar er op te krijgen.
FotoAlbum.nl .. als je die afschermt
clim_bling
Geplaatst: 13-05-09 17:50
misschien kun je hier een link plaatsen naar het topic want ik weet nu niet zo goed waar het over gaat
maar op bokt krijg je nu eenmaal leuk en stom commentaar... Dat is bokt nou eenmaal... (Ik heb het ook meegemaakt hoor, op een ander account.)
s6801881
Geplaatst: 13-05-09 17:54
Als je je foto's wil showen zonder commentaar moet je ze in je profiel zetten
En zelfs dan gaan sommige bokkers je PB-en of je er persoonlijk op aanvallen in ongerelateerde topics als je een foto van een 3 jarige die net onder het zadel is plaatst en ergens anders over je dressuur praat
Maar ik bedoel commentaar dat niet zo heel erg is Natuurlijk krijg ik commentaar, maar ik heb geen zin in 100 keer hetzelfde en ook stomme dingen die nergens op slaan enzo
In dat andere topic gaven de bokkers alleen hun mening. Iedereen heeft het recht op een eigen mening en als je dat niet wilt horen dan denk ik niet dat je nog foto's op internet moet zetten.
Karl66
Geplaatst: 14-05-09 09:36
Het lijkt mij dat er een duidelijk antwoord gegeven is. Op het moment dat je foto's op een forum plaatst dan wordt daar commentaar op gegeven. Hier dus een slotje.