Als ik een langer berichtje typ (ben ik notoire in) begint het venster (het frame waarin ik typ) op een gegeven moment continue te verspringen. ZO erg dat ik niet meer kan zien wat ik typ, tekst niet meer fatsoenlijk kan selecteren; er wordt veel meer geselecteerd dan ik aangeef, en van boven naar beneden selecteren gaat helemaal niet omdat hij hardnekkig naar boven blijft scrollen/verspringen.
Ik word er een beetje gefrustreerd van: heb het zowel bij gewone berichten op het forum als bij PBs (die bij mij sowieso vaak lang zijn) en het is mateloos irritant.
Het kan natuurlijk aan mijn pc liggen. Ik heb nog niet de kans gehad het uit te proberen op andere pcs maar ik heb al van andere bokkers gehoord dat hun berichten ook bij een bepaalde lengte beginnen te verspringen. Ik krijg nu zelfs langere PBs in 2 delen.

Ook de enter werkt niet goed: hij maakt er dan in eerste instantie een spatie van, en pas als ik nog eens op enter druk verspringt hij ineens twee enters.
Hebben meer bokkers hier last van? Langer kan mijn bericht nu overigens niet meer, want hij begint weer te verspringen.

Help!