Schrijfvenster verspringt constant!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoSav

Schrijfvenster verspringt constant!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 12:41

Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik heb het alleen op bokt en niet op andere sites.

Als ik een langer berichtje typ (ben ik notoire in) begint het venster (het frame waarin ik typ) op een gegeven moment continue te verspringen. ZO erg dat ik niet meer kan zien wat ik typ, tekst niet meer fatsoenlijk kan selecteren; er wordt veel meer geselecteerd dan ik aangeef, en van boven naar beneden selecteren gaat helemaal niet omdat hij hardnekkig naar boven blijft scrollen/verspringen.

Ik word er een beetje gefrustreerd van: heb het zowel bij gewone berichten op het forum als bij PBs (die bij mij sowieso vaak lang zijn) en het is mateloos irritant.

Het kan natuurlijk aan mijn pc liggen. Ik heb nog niet de kans gehad het uit te proberen op andere pcs maar ik heb al van andere bokkers gehoord dat hun berichten ook bij een bepaalde lengte beginnen te verspringen. Ik krijg nu zelfs langere PBs in 2 delen. :+

Ook de enter werkt niet goed: hij maakt er dan in eerste instantie een spatie van, en pas als ik nog eens op enter druk verspringt hij ineens twee enters.

Hebben meer bokkers hier last van? Langer kan mijn bericht nu overigens niet meer, want hij begint weer te verspringen. :( Als het verder alleen aan mij ligt, hoor ik alsnog graag een oplossing! (verplaats het dan maar naar TV ofzo).
Help!

Lielle

Re: Schrijfvenster verspringt constant!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:43

ja, dat had ik laatst ook! Andere PC dan deze, maar echt waanzinnig irritant!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:21

Welke browser gebruik je?

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 13:28

IE 8

Ik word er een beetje simpel van. Ik kan ook wel ff firefox aanzetten in de hoop dat het alleen iets van IE is. :=

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:31

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 13:32

@Storm76: heb je het ook bij andere sites of alleen op bokt? Ik heb het zelf nl alleen nog in bokt geconstateerd, kan gewoon rustig mailtjes typen in mijn webbrowser bijvoorbeeld. *klopt af*

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:37

Volgens mij alleen op bokt, maar ik ben hier ook vaak en ik typ verder niet zoveel op andere sites.
Het is vooral bij pb's en quotes bij mij.

Ik ben er wel achter hoe ik het kan omzeilen, ik knip en plak alles naar mijn kladblok en als ik daarmee klaar ben, knip en plak ik het weer op bokt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:37

volgens mij heb ik thuis ook IE 8, zla het even nakijken.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:38

Donaties van een windows licentie zijn welkom :) Op die manier kan ik dit soort dingen zelf wat handiger testen :\

Heb wel een idee hoe dit (met een beetje geluk) op te lossen is. Of ja, soort van op te lossen iig. Ik laat hier wat weten zodra ik dat vak aangepast heb. Heb je het overigens alleen in het 'grote' tekst venster of ook in de quick reply?

Overigens is het voor mij (heel) erg fijn als dit soort problemen ASAP gemeld worden :) Ik gebruik zelf geen IE8 dus als jullie op mij wachten gaat het nog eeuwen duren voor dit soort problemen opgelost worden. In mijn browser (Safari over het algemeen) werken de tekstvakken gewoon.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:40

ik dacht dat het een lokaal probleem was, en die PC gebruik ik maar zelden, was het alweer vergeten.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 13:42

Ik heb het alleen in het grote venster.
Het kleine venster verspringt niet, dus het is precies zoals Storm76 zegt alleen bij PBs en als ik tekst van iemand anders quote of mijn tekst in het voorbeeldvenster wil herlezen.

Super dat je kijkt naar een oplossing, Bart!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:48

Hier ook IE8 en alleen in het grote vlak.

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:51

o gelukkig ben ik niet de enige! ik had het eerst alleen toevallig bij pb`s en TOEVALLIG steeds alleen maar als ik naar 1 bepaald persoon stuurde. nu had ik het gister ook ineens met in een topic reageren, en vanochtend ook met een topic openen.

ik heb er alleen geen last van als ik via snel antwoord doe (onderaan een topic)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:52

Ik heb nergens last van, en ik gebruik IE 7. Hoef 8 niet... met nieuw spul alleen maar last mee :D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:14

Werkt het nu beter?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:17

JoSav schreef:
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik heb het alleen op bokt en niet op andere sites.

Als ik een langer berichtje typ (ben ik notoire in) begint het venster (het frame waarin ik typ) op een gegeven moment continue te verspringen. ZO erg dat ik niet meer kan zien wat ik typ, tekst niet meer fatsoenlijk kan selecteren; er wordt veel meer geselecteerd dan ik aangeef, en van boven naar beneden selecteren gaat helemaal niet omdat hij hardnekkig naar boven blijft scrollen/verspringen.

Ik word er een beetje gefrustreerd van: heb het zowel bij gewone berichten op het forum als bij PBs (die bij mij sowieso vaak lang zijn) en het is mateloos irritant.

Het kan natuurlijk aan mijn pc liggen. Ik heb nog niet de kans gehad het uit te proberen op andere pcs maar ik heb al van andere bokkers gehoord dat hun berichten ook bij een bepaalde lengte beginnen te verspringen. Ik krijg nu zelfs langere PBs in 2 delen. :+

Ook de enter werkt niet goed: hij maakt er dan in eerste instantie een spatie van, en pas als ik nog eens op enter druk verspringt hij ineens twee enters.

Hebben meer bokkers hier last van? Langer kan mijn bericht nu overigens niet meer, want hij begint weer te verspringen. :( Als het verder alleen aan mij ligt, hoor ik alsnog graag een oplossing! (verplaats het dan maar naar TV ofzo).
Help!

even een testje....

jaaaaaaaaaah, het is opgelost Bart!!!! Hij verspringt niet meer, wat een opluchting!
Bedankt!!!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 14:18

Ja! Hier ook opgelost! *\o/*
Bedankt! Hopen dat het zo blijft. :D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:19

Het is wel een beetje een lamme oplossing, Bokt vraagt nu aan IE8 of hij Bokt wil behandelen als IE7, maar goed, als het maar werkt :+

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 14:22

Apart dat het op zo'n manier 'moet' maar idd als het maar werkt, ik ben weer een blije bokker. :+

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:18

ik heb er nu ook geen last van, maar had het ook niet constant... ben benieuwd of het nu ook niet meer terug komt... zou wel fijn zijn :)