Sorry hoor, ik hoop niet dat ik hier irritatie mee oproep.... maar ik zoek een topic en ik heb geen enkel idee meer wat voor tekst erin voorkwam (in bericht of titel). Het ging er in ieder geval over dat je een lijst maakt van ('goede') dingen die je in een bepaalde periode wilt doen.... en die vervolgens ook doet. Een soort 'goede voornemens', maar dan niet alleen voor 1 januari. Ik vond het toen zo leuk, maar heb me om onverklaarbare reden niet geabbonneerd en nu ben ik er naar op zoek. Ik weet helaas niet meer hoeveel dingen het waren, waar het vandaan kwam en hoe lang de periode was, vandaar dat ik niet gewoon de zoekfunctie kan gebruiken.... Heeft iemand enig idee?!
ZusJacobs
Geplaatst: 09-05-09 19:10
101 doelen in 1001 dagen
Laatst bijgewerkt door ZusJacobs op 09-05-09 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt
ik vind dit topic echt goed idee! ik heb ook heel vaak dat ik er een zoek, maar nergens meer kan vinden.
Suuzert
Geplaatst: 09-05-09 20:20
Hoi,
Ik ben opzoek naar een topic dat ding over een meisje die flink vaak ruzie had met haar ouders. Wat er precies aan de gang was weet ik niet meer. Ik zat toen zelf nog niet op bokt namelijk. Zij zou met een ander gezin naar een dokter gaan om te kijken of ze bij dat gezin kon gaan wonen. Vond dat toen best erg voor haar, en ben benieuwd hoe het met haar gaat. Weet iemand hoe dat topic heet? Ik heb dagen gezocht, maar kon niet meer op de titelnaam komen. Volgens mij ging het over weglopen van huis, maar ook zoeken daarnaar had geen zin helaas.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 09-05-09 21:50
Volgens mij weet ik welke topic je bedoelt. Heb er ook in gereageerd, even kijken of ik het kan vinden.