Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caeruleus schreef:Tsja, volgens mij kost het niet meer tijd om iets te verplaatsen dan om een mod opmerking te plaatsen en dan te sluiten? Mijn topic is gister ook gesloten, geen idee wat ik nou weer fout heb gedaan, die foto van de fotograaf te paard? Ik heb er veel tijd aan besteed alles netjes te doen, zet er dan op z'n minst bij WAT fout is zodat ik het volgende keer wel goed kan doen? Hier wordt ik iig bijzonder gefrustreerd van en niemand heeft er wat aan.
Citaat:De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Het is niet toegestaan foto's van derden te plaatsen op HAW
Mas schreef:Dat kan ik me ook voorstellen hoor, maar er moet toch ergens een grens getrokken worden qua leeftijd. En als jij je topic bij het gewone ITP mag laten staan dan willen anderen dat uiteraard ook. Op die manier is het hele overzicht weg en kun je Jeugd ITP net zo goed opdoeken