Boktman (Cementschuur) stelt zich nog even voor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cementy

Boktman (Cementschuur) stelt zich nog even voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 19:57

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mij nog even voorstellen.
Ik ben Cementschuur uit Groningen ,30 jaar jong en ben gek op paarden en alles wat hiermee te maken heeft.
Helaas kan ik zelf nog niet rijden omdat ik mij als kerel altijd schaamde dat ik van paarden hield.
Mijn vriendin en ik hebben wel een aantal paarden gehad die ik verzorgde en wel eens uitstapte.
Vorig jaar had alle schroom van mij af gezet en had ik besloten om toch te leren rijden.
Dus maar een rijbroek laarzen en een cap gekocht.
Jammer genoeg was ons paard(Z-dressuur) niet geschikt om op te leren rijden.
Hij wist precies wanneer ik erop zat en deed of niets of hij ging als een idioot in rengalop door de bak. (met mij erop)
Tijdens het longeren ging meneer lekker in het zand rollen voordat ik nog zijn deken af kon doen.
Dus dat is helaas niets geworden,en heeft mijn vriendin hem verkocht ivm tijdsgebrek.
Mijn droom is nog steeds om te leren rijden en om een keer een lange strandrit te maken.(lekker romantisch)
Daarom ben ik nog steeds op zoek naar een geschikt adres in de provincie Groningen of Noord Drenthe waar ik privelessen kan krijgen.

Groeten Cementschuur

CoonArt

Re: Boktman (Cementschuur) stelt zich nog even voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:03

Heey welkom cementschuur! (grappige naam! :D)
EEN van de weinige mannen op bokt die wat met paarden heeft, waaronder ikzelf ook!

Welkom!