[quote="lovey_ou"]rechts onder een berichtje staat quote daar moet je op drukken [/quote]lalalalalalallalalalalallala....
Powerhorse94 schreef:@ lovey_ou, ja dat doe ik maar dan krijg ik gewoon die zin. (maak wel even een voorbeeldje)..?
Powerhorse94 schreef:@ lovey_ou, ja dat doe ik maar dan krijg ik gewoon die zin. (maak wel even een voorbeeldje)Ja dat betekend dat je daar iets over te zeggen hebt.Kijk ik heb nu ook op dat icoontje gedrukt, dus kan ik wat zeggen over het bericht wat jij hebt geschreven.
[quote="ielsjj_"][quote="Powerhorse94"]@ lovey_ou, ja dat doe ik maar dan krijg ik gewoon die zin. (maak wel even een voorbeeldje)[/quote]Ja dat betekend dat je daar iets over te zeggen hebt.Kijk ik heb nu ook op dat icoontje gedrukt, dus kan ik wat zeggen over het bericht wat jij hebt geschreven.[/quote]oke ik typ dit nu maar dan krijg ik neit dat witte.
[quote="jori_X"]Dat is gek Doet hij het wel als je iets tussen [ quote][/quote] zet? (dan zonder spatie )[/quote][ quote]lalalallala[/quote]
[quote="jori_X"]Je moet even die spatie weghalen die ik tussen [ en quote] heb gezet [/quote][quote]lalalala[/quote]
Weet ik niet, want ik kan wel quoten.jori_X schreef:Je moet even die spatie weghalen die ik tussen [ en quote] heb gezet
Powerhorse94 schreef:jori_X schreef:Je moet even die spatie weghalen die ik tussen [ en quote] heb gezet Citaat:lalalalaJa ik ook wel
Anthea schreef:Weet ik niet, want ik kan wel quoten.jori_X schreef:Je moet even die spatie weghalen die ik tussen [ en quote] heb gezet Even kijken of ik het ook nog kan, quote van ts ziet er op zich goed uit volgens mij Snap ook niet waarom het bij haar dan niet werkt
Ik bedenk me iets: kan het zijn dat ts zich nog niet heeft aangemeld voor De Kudde en daarom niet kan quoten?Hier lees je er meer over ts:http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F
Ik doe ook maar een gooi hoor Het is het enige wat ik zo kan bedenken, want haar quotes zien er verder goed uit, die latere dan.
jori_X schreef:Je moet even die spatie weghalen die ik tussen [ en quote] heb gezet Citaat:lalalalavolgens mij is er iets bij je gebruikers paneel niet goed,