Ik ben Norma; heb me al lang geleden aangemeld bij Bokt, maar het is er op een of andere manier nooit van gekomen om 'mee te doen'. Wel regelmatig gelezen als ik ergens info over zocht. Omdat ik o.a. over Lyme (bij paarden) helaas door ervaring bij onze pony wel wat toe te voegen heb moet het er nu toch maar eens van komen.
Paardensport is voor ons hele gezin een 'way-of-life'. Zelf rijd ik geen wedstrijden maar kan wel heel erg genieten van een vroege bosrit (alleen stappen ivm rugklachten, maar het gaat erom dat je ervan geniet, toch?). Mijn dochters van 15 en 13 rijden wel heel fanatiek dressuur, springen en SGW, de ene bij de pony's en de andere sinds kort bij de paarden dus da's wat lastig organiseren ....maar misschien komt er toch weer verandering in omdat we een goede allround e-pony zoeken.
Het leuke van Bokt vind ik (buiten de informatie die hier te vinden is) dat jullie elkaar allemaal schijnen te kennen, in ieder geval de SGW-verslaafden..., elkaar van foto's, peptalk, informatie, opbouwende kritiek etc voorzien. Ik vind het leuk om daarin bij te dragen, al val ik misschien met mijn 47 jaar wel wat uit de toon?