Even voorstellen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce96

Even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-09 22:07

Hoihoi,

Ik heb al wel vaker op bokt gekeken maar besloot om me nu dan toch maar eens aan te melden. Mijn naam is
Joyce, ik ben nu dertien jaar en ik rijd een Fjordenmerrie van vier jaar oud, Gaby. Ik heb haar niet zelf ruiter- of
zadelmak gemaakt maar heb haar wel voor het grootste gedeelte doorgereden. Ze loopt lekker, ik heb
regelmatig les en we concentreren ons nu op het rechtrichten en het goed aan de hulpen staan, maar dat
laatste heeft ze eigenlijk vrijwel altijd gedaan. In het begin was ze een echte ster in haar rug wegdrukken en
haar neus in de lucht steken, af en toe zelfs het bit vastpakken en mij negeren. Ik ben toen meer naar
mezelf gaan kijken en heb mijn best gedaan om er zelf goed ontspannen op te zitten en vooral veel geduld
te hebben. En zo is het dan uiteindelijk ook beter gegaan en nu gaat ook het voorwaarts neerwaarts rijden
beter. Als ze echt goed los is kan ik haar soms ook al wat doorvragen en komt ze er echt goed door.

Naast Gaby mag ik nog haar vier weidemaatjes verzorgen, welke allemaal jonger zijn dan drie. Deze bestaan uit
twee Shetlandmerries, een Tinkermerrie en een Shetlandhengst. Ik heb niet echt wedstrijdambities, het liefst
rijd ik buiten, maar omdat Gaby nog niet zo heel lang onder het zadel is vind ik goede dressuurmatige training
wel belangrijk, totdat de basis er goed in zit. En wie weet gaan we dan toch nog ooit op wedstrijd.

Verder woon ik in Weert samen met mijn ouders en zusje, hebben wij vijf katten, een hamster, een konijn en
een cavia. Lekker druk dus :+ . Foto's van mijn verzorgpony's en beestenboel thuis heb ik waarschijnlijk nog
wel ergens liggen, mocht ik ze tegenkomen dan plaats ik ze nog wel eens.

Mocht je dit hele verhaal gelezen hebben dan bedankt daarvoor :Y)
Zoniet, dan vind ik dat ook niet zo erg. :9

Groetjes, Joyce.

Flowq

Re: Even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 22:08

Ik denk je dat je dit beter in de profiel kan plaatsen.

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 22:10

Waarom? Ze stelt zich toch voor? Ik vind dit wel onder voorstellen vallen, hoor! ;)

Maar je kunt het idd ook gewoon in je profiel knippen en plakken, scheelt weer typen! :P

Welkom op bokt! :)

Joyce96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-09 22:13

Haha het was iets langer geworden dan gepland dus je hoeft het niet allemaal door te spitten,
dan zet ik het nog wel een keer in m'n profiel mocht iemand ineens de behoefte hebben om het te lezen :P

Edit: Typo.
Laatst bijgewerkt door Joyce96 op 30-04-09 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 22:15

Ik vind het wel leuk hoor :D

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:40

Welkom!