hallo,, Ik ben Anne ik ben 12 jaar nog niet erg oud maar oud genoeg. Ik rijd nu al 5 jaar paard en heb een eige pony. ik vindt het leuk om iedere dag te rijden maar dat gaat niet altijd met onze pony wegens het drukke werk van mijn vader en moeder. Ik heb nu 1 officieel concour gereden en meteen ook 2 proeven gereden. Ik werd 1e en 4e rijervaring genoeg dus. Ik ben niet bang (helemaal niet ik durf (bijna) ieder paard aan) Ik vindt een jong paard nog niet geschikt omdat ik deze misschien verkeerde dingen aan kan leren volgens mijn moeder en mijn moeder dit onverandwoord vindt. Ik ben dus op zoek naar een paard/pony die ik gewoon lekker kan rijden en eventueel een sprongetje kan maken of lekker mee kan racen of natuurlijk dressuren. Ik kan iedere dag maar moet even kijken waneer ik kom want heb natuurlijk zelf ook een pony. Ik kan nu bijna ieder paard aan de teugel rijden en hem dit ook leren. Ik woon in leende dus in heeze leende of dicht in de buurt zoek ik een verzorg pony. Ik kan wel een keer een gesprek houden met jouw.
Ik weet niet waar het moet staan kunnen jullie dit even goed zetten als dit ergens anders moet staan?
Karl66
Geplaatst: 30-04-09 23:42
Voor deze vraag kan je een topic op EA-VP openen. Omdat dit topic niet aan de eisen van dat forum voldoet, hier een slotje en kan je daar een nieuwe openen die wel aan de eisen voldoet.