En dan is t natuurlijk wel zo netjes om jezelf ff voor te stellen.
Wie ben ik ?
Ik ben Angela, 26 jaar en woon in Vlissingen
Ben in het gelukkige bezit van 2 Duitse herders : Elena ( Leentje ) v. Schraderhaus, en Coco Chanel ( Kenji ) van Huize Bardusa
Voor de oplettende bokkers, Kenji komt idd van de kennel van bokker Kamatz
Met beide honden train ik het VH/IPO programma bij VDH kringgroep Terneuzen
Verder heb ik nog 2 huiskatten, Breezer en Jinta en een kruising Nederlands hangoordwerg nijn genaamd Kana
Heb zelf geen paard, nooit gehad. Wel een soort van verzorgpony toen ik nog heel jong was.
Die heette Gigi en stond in Huijbergen maar is helaas overleden aan een soort van verkoudheid als ik t me goed herinner.
Rijden... tsja de laatste keer dat ik op een paard zat is alweer bijna 5 jaar geleden.
Ik ging regelmatig met een vriendin mee naar de manege in Muiden
Maar toen ging t uit met mn toemalige vriend en kwam ik daar dus ook niet meer.
Hoop t wel weer eens op te pakken, al ben ik echt niet goed in t rijden. Kan stappen en galoperen maar daar is ook alles mee gezegd

T verzorgen en optuigen kan ik daarentegen weer wel
Wat ik in al die jaren wel heb geleerd is :
dat je nooit met een spijkerbroek moet gaan rijden ( heb er 3 dgn last van gehad

je als beginner nooit op een moeilijk paard moet gaan zitten met de gedachte dat doe ik wel ff
je ook nooit op een paard moet stappen waar je een trapje voor nodig hebt om erop te komen ( eraf ging dus echt nie meer
en dat draven echt ...... is, dat krijg ik dus niet voor mekaar word dan helemaal doormekaar gehutseld
Aan mijn bijdragen kwa paarden zullen jullie dus niet heel erg veel hebben
Maar ben altijd bereid om te leren, vandaar ook mijn aanmelding