Nieuwe dressuurkader eisen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Nieuwe dressuurkader eisen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 18:23

Aurora3

Re: Nieuwe dressuurkader eisen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:15

geen idee, misschien kunnen we dat op een ander forum vragen?? Of anders moeten we er even over mailen naar de bond.

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 11:04

:P ik wilde dr eigenlijk vanochtend aan beginnen, maar toen kwam ik op de voorpagina een stuk tegen over de veranderingen in het spring regelement. Dus ik dacht die voeg ik even gauw toe, blijkt dat er helemaal nog niets over spring regels was. Dus dat duurde ff langer dan gepland en nu heb ik geen zin meer, en geen tijd ook trouwens, dus dat dressuur kader geval moet even wachten :+

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:14

Ik gok dat Bart het hier ook neerzet in de hoop dat er andere bokkers langskomen die wel weten hoe het met de eisen wbt de kaders zit of weten waar je dit kan vinden :)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:23

Ik heb "gehoord" dat er dus geschrapt wordt in de huidige samenstelling ,maar ik kan dat niet hard maken. Ik vind zelf de persoon waar ik het van heb uiteraard heel betrouwbaar :D :D

Het zou betekenen dat iedereen die nog niet aan de nieuwe eis voldaan heeft, eruit geknikkerd wordt.......

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 16:43

Ik heb het artikel aangepast, kwam net een KNHS persbericht binnen dat iets duidelijker was. Zijn deze regels eigenlijk ergens bij de KNHS te vinden of op te vragen?

Marlies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:43

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:02

Aurora3 schreef:
:P ik wilde dr eigenlijk vanochtend aan beginnen, maar toen kwam ik op de voorpagina een stuk tegen over de veranderingen in het spring regelement. Dus ik dacht die voeg ik even gauw toe, blijkt dat er helemaal nog niets over spring regels was. Dus dat duurde ff langer dan gepland en nu heb ik geen zin meer, en geen tijd ook trouwens, dus dat dressuur kader geval moet even wachten :+

Dit snap ik niet goed, ik heb alle reglementswijzigingen van het nieuwe disciplinereglement de afgelopen weken in de bestaande artikelen verwerkt :?

Wat miste er dan nog?

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 18:21

er was een nieuw stukje in het regelement over bitten die nu wel toegestaan zijn en vroeger niet.

De bestaande artikelen kon ik toen trouwens nergens vinden, kwam er later pas achter dat die er wel waren.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:17

Klopt, dat van de bitten had ik nog op mijn pc staan (werk eerst in Word, dat is minder opvallend op mijn werk) en toen ik wat wilde plaatsen, zag ik dat het al gebeurd was :D
Nou ja, als het er maar in staat :)

Marlies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:20

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 00:00

Ja dat moet inderdaad wel gebeuren Marlies. Wat mij betreft kan mijn artikel in principe verwijderd worden, dat van Ibonn was er tenslotte het eerste. Het lijkt me alleen wel het verstandigste om de titel van het artikel op dezelfde manier te maken als dat het bij de dressuur gedaan is. Dat is bij het artikel van Ibonn volgens mij nu niet zo, dus dat zou dan aangepast moeten worden.