Na enige tijd hier de kat uit de boom te hebben gekeken kom ik me maar even voorstellen..
Mijn naam is Sanne ben 26 jaar en woon in Assendelft.
Ik heb 2 kwpn merries, Manoek en Zhiva
Manoek is een 15 jarige Houston x Rossini en daar rijdt ik Z1 mee. (dressuur dus

Ik heb haar vanaf dat ze 3,5 jaar is en de eerste paar jaar heb ik alleen recreatief met haar gereden, later begonnen de wedtrijdkriebels de overhand te nemen.
Ze staat momenteel in Drenthe bij Kelly (Maykie hier op bokt) waar ze ook lekker in de sport loopt!
Zodra ze weer terug is van het najaar, dan zal ik haar weer oppakken om te zien hoever we komen.
Zhiva is een (bijna) 5 jarige Haarlem x Nabuur.
Het is een (enorme) laatbloeier en heb haar 2 zomers vakantie gegeven om lekker te groeien, dit had ze blijkbaar wel nodig, want ze is zo'n 8 cm nog gegroeid...nu nog de breedte in en klaar is ze!!
Toevallig had ik me opgegeven voor 19 april (aankomende zondag) maar helaas heeft ze sinds een week of 4 een lichte peesblessure dus gaat het feest niet door.
We beginnen gewoon in de B, dit is ten opzichte van dit paardje wel zo eerlijk.
Met Zhiva is de bedoeling om lekker veelzijdig aan de gang te gaan in dressuur, springen en eventing, de springlessen bij Marcel Beukers waren ook al van start gegaan en ze pakt het super op, een geboren springer!!!
Verder heb ik een eigen hondenuitlaatservice, dus de betere tijden zijn aangebroken met dit mooie weer!!
Verder heb ik nog wat vraagjes...
Is het mogelijk om b.v. een naam van een bokker aan te klikken en dan te kiezen voor de optie "zoek alle topics die gestart zijn door..."??
Of is het alleen mogelijk om op een naam van iemand te zoeken, zodat je alle berichten krijgt waar deze naam in voor komt?
En ik heb toevallig al 3 berichten geplaatst, maar kwam ook tot de ontdekking dat ik op een aantal topic wilde reageren, maar hier (voor mij) geen optie voor is... bv in het volgende topic [BB] Hond krijgt te weinig beweging
Nu ga ik nog even rondhuppelen hierzo

Aan mijn profiel word nog gewerkt!!
Groetjes!!!!