Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:Ik heb even moeten wennen aan de nieuwe HAW regels, maar ik vind HAW er eigenlijk een stuk leerzamer op geworden. Er wordt veel beter onderbouwd commentaar gegeven waar een combinatie echt iets aan kan hebben.
Ook zijn er veel minder reltopics dan vroeger, dat vind ik ook zeker een vooruitgang.
Mas schreef:Wat ik wél jammer vind is dat topics direct gesloten worden wanneer de openingspost op één of twee punten niet aan de regels voldoet. Hier zou wel iets coulanter mee omgegeaan kunnen worden denk ik, misschien door middel van een pbtje naar een TS om het topic even aan te passen.
Ielsje schreef:Het probleem is dat mensen vaak gaan stoken om te rellen (met de gedachte: ik ben hier toch anoniem). Dat maakt het er niet gezelliger op.
Een goede discussie is ook geen enkel probleem, maar mensen persoonlijk gaan aanvallen en beledigen doe je maar op het Fok! forum (moet je van houden, ik vind de sfeer daar absoluut niet prettig!)
Apple schreef:HAW in deze vorm kun je meer vergelijken met een forum als Rijtechnisch, alleen dan met foto's. Het hangt nu ook onder RT in de forumindex.
Je hebt meer dan genoeg andere plekken om je foto's te showen als je ook ander commentaar wil of gewoon wilt laten zien wat je aan het doen bent. Aparte fotofora voor gewoon rijfoto's, springfoto's, leuke foto's en alle disciplines.
Zwaantje1985 schreef:Ik heb het nu bijvoorbeeld over een regel over de reacties in bepaalde topics die niks met het onderwerp te maken hebben, dat dat niet mag bijvoorbeeld.. Bijvoorbeeld iemand zet een foto in HAW.. en jij vind bijv het paard of de optoming helemaal te gek.. dat je dat dan niet mag zeggen omdat dat zo genaamd "Oftopic" zou zijn.
Dat vind ik écht een domme regel. Als ik daar een foto zou plaatsen zou ik blij worden van zo een reactie ookal heeft het NIKS te maken met HAW, maar wel met mijn paard en de spullen die ik gebruik.. Is toch juist leuk om te lezen!!
Maya schreef:Zwaantje1985 schreef:Ik heb het nu bijvoorbeeld over een regel over de reacties in bepaalde topics die niks met het onderwerp te maken hebben, dat dat niet mag bijvoorbeeld.. Bijvoorbeeld iemand zet een foto in HAW.. en jij vind bijv het paard of de optoming helemaal te gek.. dat je dat dan niet mag zeggen omdat dat zo genaamd "Oftopic" zou zijn.
Dat vind ik écht een domme regel. Als ik daar een foto zou plaatsen zou ik blij worden van zo een reactie ookal heeft het NIKS te maken met HAW, maar wel met mijn paard en de spullen die ik gebruik.. Is toch juist leuk om te lezen!!
En dat mag dus welEr is helemaal niks tegen dergelijke reacties. Wel wordt het wegens off-topic verwijderd, als je álleen maar zegt : Wat een mooi tuig!
Dat is gewoon niet de bedoeling. Maar geef jij een rijtechnisch onderbouwde reactie én zo'n opmerking, dan blijft die gewoon staan
Zwaantje1985 schreef:Ik vind dat je in elk topic gewoon mag zeggen wat je wil, ook al is het beledigend bedoeld.
Maya schreef:En dat mag dus welEr is helemaal niks tegen dergelijke reacties. Wel wordt het wegens off-topic verwijderd, als je álleen maar zegt : Wat een mooi tuig!
Dat is gewoon niet de bedoeling. Maar geef jij een rijtechnisch onderbouwde reactie én zo'n opmerking, dan blijft die gewoon staan