Dag allemaal, ik heb een idee. Is het niet handig als er ergens een sticky komt met " waar koop ik...." en dat daar dan alle adressen of sites komen per artikel. Natuurlijk niet over ' waar koop ik een zadeldekje', maar wel een bepaalde soort die niet standaard in een winkel ligt. Bijv; waar koop ik touwteugels, een bepaald soort voer, gespen hier en daar van, etc. (ik noem nu maar wat) Waarom dit voorstel; zo heeft men een overzicht waar deze artikelen te koop zijn. Je hoeft dan niet alle topics door te spitten of er zelf een over te openen. Iedereen die een adresje weet, kan dat dan doorgeven aan de moderators en die kunnen het erbij zetten. Zoals bij online ruitersport zaken. Is dit een goed plan? Het kan zijn dat zoiets er al is, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden. Het lijkt mij heel handig.
Ik dacht meteen hetzelfde als chipieke, die sticky gaat dan wel heel erg lang worden. Er zijn zo ontzettend veel spullen te koop tegenwoordig die krijg je volgens mij nooit allemaal in één sticky. Lijkt me ook heel erg moeilijk om zoiets overzichtelijk te houden, googlen op dingen die je zoekt is dan handiger.