Ik vind de bron van de knoflook een verwijzing naar een discussie op Bokt ook niet erg objectief te noemen. Ik heb er net eens in gelezen er zijn daar ook mensen die vertellen dat het niet werkt bij hun paard of ponny . Ook in andere discussies van Bokt worden wel eens medicijnen of kruiden aangeprezen die niet werken bij een bepaalde kwaal of soms zelfs schadelijk kunnen zijn. Zeker met adviezen hoe je een kwaal zou kunnen behandelen moet je echt een goede wetenschappelijke bron hebben. Plus de juiste diagnose en adviseren de dierenarts te raadplegen.
In de Cushing discussie wordt bijvoorbeeld Provarium Breeding aangeraden. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat dit niet werkt om de ACTH omlaag te krijgen, het verwijzen naar een discussie als bron is dus in mijn ogen niet betrouwbaar genoeg voor een Wiki en haalt de betrouwbaarheid omlaag.
Ik denk dat het simpel is op te lossen door gewoon de knoflook weg te laten en de bronvermeldingen niet naar discussies te laten wijzen van Bokt en ook niet naar verkopende websites van zo'n betreffend middel.